וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מין בשירותים, נוסח איידהו

שי אילן

28.8.2007 / 14:51

נציג איידהו בסנאט הורשע בהתנהגות בלתי הולמת אחרי שניסה לקיים יחסי מין בשירותים של שדה התעופה, עם שוטר סמוי

הסנטור לארי אי. קרייג מ[[איידהו]] כנראה הושפע עמוקות מהסרט הנושא את שם מדינתו. לפני כמה ימים הוא הודה בעבירה של "התנהגות בלתי הולמת", בעקבות מעשיו בשירותי נמל התעופה הבינלאומי "סיינט פול" ב[[מיניאפוליס]]. קרייג נעצר ב-11 יוני על ידי שוטר סמוי שארב בשירותי הגברים של שדה התעופה. הסנטור נכנס והתיישב בתא סמוך לזה שבו היה השוטר. על פי העדויות, קרייג הקיש כמה פעמים בנעלו הימנית, אחר כך נגע ברגלו השמאלית של השוטר ושלח את ידו מעבר למחיצה בין התאים. בשלב זה הוא נעצר.

קרייג הוא סנטור מטעם [[המפלגה הרפובליקנית]], וזו הקדנציה השלישית בה הוא מכהן. אחרי שנעצר, על פי דיווחים בעיתונות האמריקאית הוא נתן לשוטר את כרטיס הביקור שלו, עליו מופיע תפקידו כסנטור. קרייג שאל את השוטר: "מה דעתך על זה"?

בעקבות הרשעתו אמר קרייג שהוא מצטער שהודה במעשה בזמנו. לדבריו, השוטר לא הבין את מעשיו, והוא לא היה צריך להקשיב לעורך דינו ולהודות, אלא להגן על עצמו. אולם זו אינה הפעם הראשונה בה נטען כלפי קרייג שהוא קיים יחסי מין הומוסקסואליים בשירותים. בשנת 2006 אמר פעיל זכויות הומואים ששמע עדויות מגברים שפגשו את הסנטור בשירותים בתחנת הרכבת.

קרייג נקנס ב-500 דולר וקיבל עונש על תנאי לשנה. ועדת האתיקה של הסנאט תבחן את המקרה. בעקבות המקרה התפטר קרייג מתפקידו כמנהל הקמפיין של המועמד הרפובליקני לנשיאות מיט רומני. כעת משערים שקרייג יפרוש כליל מהסנאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully