וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: אין אור בקצה המנהרה

שרון נובק

28.8.2007 / 12:54

אביו של גלעד ביקר את הקיפאון במו"מ לשחרור בנו ואת התנהלות הממשלה. "הייתי מצפה שרה"מ יעשה יותר"

"אחרי 429 יום בשבי ואחרי אינסוף ישיבות ודיונים התוצאה היא אחת - גלעד עדיין בשבי החמאס ואין אור בקצה המנהרה", כך אמר היום אביו של החייל החטוף גלעד שליט, נעם, בראיון לגלי צה"ל. שליט אמר את הדברים לרגל יום הולדתו ה-21 של גלעד, החל היום, יום ההולדת השני שלו שנחוג בשבי.

שליט דיבר על הקיפאון במשא ומתן לשחרור בנו. "לצערי, יש דיבורים מסביב, אבל משא ומתן אין", אמר. רק בלחץ המראיין מתח שליט ביקורת על התנהלות הממשלה. "דיברתי עם ראש הממשלה לפני למעלה מחודש, ומכל הדיבורים אין תוצאות".

לשאלה האם הוא מרגיש שהוא עושה מספיק, ענה שליט כי "לאור התוצאות הייתי חושב לעשות יותר. אבל לא אני הוא זה שצריך להחזיר את גלעד. יש ממשלה בישראל, ראש ממשלה וצוות, ולצערי הם נכשלו. הייתי מצפה שהם יעשו יותר".

שליט סיפר על החיים בצל החטיפה. "אנחנו מנסים לשמור על איזושהי שגרה על מנת שנהיה כשירים לקדם את שחרור גלעד. אין רגעים שמחים. אנחנו זוכרים כל יום, כל רגע, חושבים מה גלעד עושה עכשיו". הוא סיים את הראיון בפניה לגלעד. "אנחנו רוצים לאחל לך גלעד מזל טוב, ושתזדקק לעוד הרבה מזל טוב. ואיחול אחד רלוונטי למצבך - שתחזיק מעמד ותשרוד את התקופה הקשה הזאת. אל תאבד את התקווה – אנחנו לא מתכוונים להרפות במאמצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully