וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר מצטרפת לאיומי השבתת הלימודים

28.8.2007 / 15:30

השרה אמרה שאם ועדת הכספים לא תעביר 400 מיליון שקל למשרד, ישביתו את הלימודים. ארגון המורים ישקול אם להפר צו בימ”ש ולשבות

שרת החינוך יולי תמיר אמרה כי לא תפתח את שנת הלימודים אם ועדת הכספים, תמשיך לעכב העברת 400 מיליון שקלים למשרדה. לדבריה של תמיר, יו"ר הועדה סטס מסז'ניקוב (ישראל ביתנו) מעכב כספים המיועדים לקליטת תלמידים עולים, ולצרכי המשרד להתמודד עם הגידול הטבעי במספר התלמידים. השרה אמרה את הדברים בועדת החינוך של הכנסת.

בתגובה לדבריה של תמיר, טען מסז'ניקוב כי "הוועדה אינה מעכבת כספים המיועדים למשרד החינוך", והציע לשרת החינוך לנהוג באורח ממלכתי ולא על פי דעותיה הפוליטיות. "על תמיר לעסוק בנושאים החשובים כמו הלימודים בשדרות, שילוב עולים במערכת החינוך והמכינות הקדם צבאיות".

בתוך כך, בית הדין לעבודה החליט הלילה לאסור על ארגון המורים העל יסודיים לשבות בתחילת שנת הלימודים. עם זאת, למורי הארגון יותר לשבות החל מהשבוע השני ללימודים. עוד קבע בית הדין, כי על ארגון המורים והממשלה לנהל משא ומתן לפתרון המשבר ולדווח לו על תוצאות עד ה-5 בספטמבר.

בקול ישראל דווח, כי מנכ"ל משרד החינוך הודיע שארגון המורים יכבד את פסיקת בית הדין לעבודה ולא ישבית את שנת הלימודים אך מארגון המורים נמסר לוואלה! חדשות, כי הארגון יתכנס בשעה 11:00 בבוקר וישקול את האפשרות להפר את הצו.

השבוע הודיע יו"ר ארגון המורים רן ארז כי גם אם יוציא בית הדין לעבודה צו מניעה השביתה תצא לפועל. "כל המהפכות בעולם התחילו בהפרת צווים", אמר ארז, "אולי כדי להתחיל במהפכה במערכת החינוך גם אנחנו נאלץ להפר צו". הארגון יחליט היום בצהריים אם לקיים את הצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully