וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החובות מאיימים על מפלגת העבודה

28.8.2007 / 9:21

על פי הדיווח ב"ידיעות אחרונות" המפלגה תפורק ונכסיה ימכרו בשל חוב של 140 מיליון שקל. ח"כ כבל מכחיש ומציג תכנית הבראה רדיקלית

מפלגת העבודה תפורק, כל סניפיה ייסגרו, עובדיה יפוטרו ונכסיה ימכרו, בגלל חובות עצומים בסך 140 מיליון שקלים - כך מפרסם הבוקר "ידיעות אחרונות". על פי הפרסום, יו"ר המפלגה אהוד ברק ומזכ"ל המפלגה איתן כבל יציגו הערב לחברי לשכת יו"ר המפלגה תוכנית לארגון מחדש של המפלגה.

במסגרת התוכנית, יפוטרו כל עובדי המפלגה, סניפי המפלגה ייסגרו, ונכסיה ימכרו. בית מפלגת העבודה יועבר אל מחוץ לתל אביב, עיקר הפעילות תעבור לאינטרנט, עובדים חדשים יועסקו בחוזה עבודה אישי בלבד, והמפלגה תאבד את רוב נכסיה. על פי יעדי התוכנית, עד 2008 תצליח המפלגה להתאושש ולמחוק את כל חובותיה.

תוכנית הבראה ולא מכירת חיסול

אולם, ח"כ איתן כבל הכחיש הבוקר את הפרסומים מכל וכל. "לא היה ולא נברא וזה מביך", אמר הבוקר בראיון לגלי צה"ל. "איני יודע מאיפה המציאו את תכנית העבודה שאינה קיימת בשום מגירה".

עם זאת, הודה כבל כי מפלגת העבודה נמצאת במשבר כלכלי קשה, וכי יש כוונות לבצע שינויים במפלגה על מנת להתמודד עם החוב. "כבר 15 שנים מלווה אותנו החוב, ובשנים האחרונות החריף המצב", אמר, "אבל מפה ועד לדבר על פיטורים ומכירת חיסול של הסניפים המרחק רב".

כבל הסביר כי בכוונת ראשי המפלגה להוליך מהלך על מנת להקטין את החוב, שלטענתו עומד על 122 מיליון שקלים. לדבריו, מפלגת העבודה החליטה לדון במכירת קרקעותיה ההיסטוריות של המפלגה, להקים צוות היגוי לטיפול בנכסיה, ולפתוח במשא ומתן עם 30 העובדים על תנאי העסקתם. הוא גם הודה כי יש ויכוח על חיוניותם של סניפים לחייה של המפלגה, "אבל בינתיים זה רק ויכוח - המפלגה לא נסגרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully