וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בסוכנות היהודית חשוד באונס עובדת

שרון נובק

27.8.2007 / 15:13

ראש משלחת הסוכנות לגרמניה יגאל גרינשטיין נעצר לפני שבועיים בנתב"ג. לטענתו, יחסיו עם המתלוננת בוצעו בהסכמה

בית משפט השלום בירושלים התיר אתמול לפרסום כי ראש משלחת הסוכנות היהודית לגרמניה יגאל גרינשטיין נעצר לפני כשבועיים בחשד לביצוע מעשה סדום שלא בהסכמה ובניצול יחסי מרות. גרינשטיין, בן 55, נעצר בנמל התעופה בן גוריון, כששב לארץ לרגל ברית המילה של נכדו. הוא נחת בנתב"ג מלווה בעורך דינו.

הפרשה החלה לפני שמונה חודשים, לאחר שעובדת במשרדי הסוכנות, שפרטיה נאסרו לפרסום, הגישה תלונה במשטרת ישראל נגד גרינשטיין. מהתלונה עולה כי הפרשה נמשכה כחצי שנה והמעשים בוצעו בגרמניה. גרינשטיין זומן לחקירה, בה הכחיש את המעשים המיוחסים לו, וטען כי היחסים בינו לבין המתלוננת נעשו בהסכמה מלאה.

פרקליטו של גרינשטיין עו"ד בועז גוטמן יזם את הסרת צו הפרסום. לטענתו, המשטרה הוציאה צו איסור פרסום כדי לעורר את העיתונות לחקור את הפרשה וכך ליצור דרמה. היום אמר לוואלה! חדשות כי "הסיפור לא מחזיק מים". הוא מלין על משטרת ישראל שלא טיפלה בתלונה במשך 8 חודשים, וטוען כי אם היתה מתלוננת בגרמניה "היא היתה נעצרת על מתן עדות כוזבת". ממשטרת ישראל נמסר, כי מבחינה חוקית המתלוננת יכלה להתלונן בישראל בלבד.

גרינשטיין עמד בראש משלחת הסוכנות בברלין בשנתיים האחרונות. לאחרונה הודיע מיוזמתו על סיום שליחותו באמצע אוגוסט בשל החשדות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully