וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינוך סיני: אילץ את בתו לרוץ 3,560 ק"מ

27.8.2007 / 10:56

אב סיני הכריח את בתו בת ה-8 לרוץ 65 קילומטרים מדי יום, במשך חודשים. לדבריו, עשה זאת כ"מחווה" לאולימפיאדה בבייג'ינג

הטירוף בסין לקראת [[אולימפיאדת בייג'ינג]] שתתקיים בעוד כשנה שובר שיאים. אזרח המדינה אילץ את בתו בת השמונה לרוץ כ-3,560 קילומטרים, מביתם בדרום המדינה ועד לעיר הבירה בייג'ינג, והכל כדי לציין את האולימפיאדה. הרשויות הסיניות לא ממש התלהבו מהפטריוטיזם של האב והאשימו אותו בהתעללות.

ז'אנג אוימין החלה את מסעה המפרך לפני 55 ימים, אז יצאה מביתה שבאי האינאן. אביה ליווה אותה לאורך כל הדרך, אך בניגוד אליה, הוא עשה את הדרך הארוכה כשהוא רכוב על אופנוע.
לאורך המסע, האב הדוגל בחינוך ספרטני הקפיד להעיר את בתו מדי יום ב-2:30 לפנות בוקר, כדי שתתחיל באימון לקראת הריצה היומית שעמדה על כ-65 ק"מ. אורכה של ריצת מרתון, לשם השוואה, הוא 42 קילומטרים "בלבד".

מומחים האשימו את האב בפגיעה חמורה במצבה הבריאותי של בתו. האב מצדו, הסביר: "נהנתי מאוד באימוני הריצה שערכתי לה". הוא דחה את טענת הרשויות ואמר כי בתו "אוהבת לרוץ ועשתה זאת מרצונה החופשי מבלי שכפיתי עליה זאת". האב הוסיף כי "היה שווה לשלם את המחיר למען הכבוד הלאומי".

גם משפחתו הקרובה של האב לא אהבה את שיטות החינוך יוצאת הדופן בהן הוא דגל. אשתו נפרדה ממנו כי היא התנגדה בתוקף לאימונים המפרכים שבתם עברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully