וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: הזמרת הוטרדה בגלל המחשוף

יוני מנדל

26.8.2007 / 17:20

במהלך הופעה של הכוכבת הלבנונית מרווה במצרים היא הותקפה מינית ע"י צעירים שעלו לבמה. חברי פרלמנט: היא אשמה

הזמרת הלבנונית מרווה לא האמינה שזה קורה לה. במהלך הופעה בפסטיבל באלכסנדריה הופיעה הזמרת עם מחשוף, מה שגרם לחלק מהצעירים לצאת מדעתם, וכמה מהם העזו לעלות לבמה ולהטריד אותה באופן מיני בוטה. "הם שלחו ידיים לאזורים מוצנעים בגופה וניסו להפשיט אותה" נכתב באתר חדשות לבנוני שדיווח גם שהזמרת יצאה מהארוע חבולה ושרוטה.

המאבטחים שפעלו באיטיות, התקשו להתגבר על ההמון. בסופו של דבר הצליחו שוטרים מצרים להשתלט על המצב ולהדוף את הבחורים. מרווה יצאה מהמקום תחת אבטחה כבדה כשהיא ממררת בבכי. לקהל המצרי הייתה החוצפה לזעום על כך שההופעה בוטלה והם צבאו על קופות הכרטיסים בדרישה לקבל החזר לכספם.

"היא לא התחשבה בצעירים"

למרות הארוע הקשה, במצרים דווקא לא נרגעים מהמחשוף של מרווה, ולא מההתנהגות הגסה של הבחורים. אתמול, שבוע אחרי התקרית, דיווח העיתון "אל-ראי" הקטארי שמספר חברים בפרלמנט המצרים טענו במהלך סוף השבוע ש"מרווה נושאת באחריות המלאה למה שהתרחש בהופעה באלכסנדריה. היא לבשה שמלה שהחזה שלה נראה ממנו בצורה שערורייתית". לדבריהם, "גם האופן בו היא שרה גירה את היצרים של הצעירים. היא שרה ללא כל התחשבות בתחושות שלהם".

בין חברי הפרלמנט שביקרו את הופעת הזמרת היו מוחסן ראדי, ד"ר ג'מאל זהראן וסלאח אל-סאייר. מלבד ביקורת קשה על הזמרת הם ביקשו מהממשלה בקהיר להוציא הוראה מיידית להפסיק את כל מופעי הקיץ המתוכננים בחופי מצרים כמו גם את שידור כל הקליפים בהם נראות בנות ערב בלבוש חשוף. תגובתה של זמרת להאשמות ממצרים עדיין לא התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully