וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחבל מהעיר העתיקה רצח בנצרת עילית"

25.8.2007 / 16:34

ארגון "חופשיי הגליל' טוען כי אחמד חט'יב שנהרג מאש מאבטח, אחראי לרצח מיכאל רונקין לפני חודש וחצי. המשטרה: אין קשר בין הארועים

ארגון 'גדודי חופשיי הגליל' טוען כי אחמד חטי'ב מכפר מנדא שנהרג מאש מאבטח בירושלים העתיקה לאחר שחטף אקדח ממאבטח לפני כשבועיים, הוא מי שעומד מאחורי רצח מיכאל רונקין לפני חודש וחצי בנצרת עילית. עוד נטען בכרוז שנשלח לסוכנות הידיעות "מען" על ידי הארגון, כי צפויים פיגועים נוספים בימים הקרובים.

בגלי צה"ל דווח, כי במשטרת העמקים התייחסו בביטול להודעת הארגון, אולם יש לציין כי אין בידי המשטרה קצה חוט בתיקו של רונקין, בן 68, שנרצח מדקירות סכין לפני חודש וחצי כשיצא מביתו כדי לרוקן אשפה. עד עתה לא פוענח הרצח, ולא ברור הרקע למעשה.

ח'טיב, בן 27, נורה ונהרג לפני כשבועיים בסמטאות הרובע הנוצרי אחרי שחטף את נשקם של מאבטחי ישיבת "עטרת כהנים". התמונות תועדו במצלמות האבטחה של העיר העתיקה. ח'טיב התחתן לפני כשנתיים והוא אב לתינוקת בת מספר חודשים. במשפחתו טוענים שאין לו כל קשר לכל ארגון וכי התמונות שמתעדות את הפעולה הן מפוברקות.

ארגון 'גדודי חופשיי הגליל' שככל הנראה חברים בו ערבים ישראלים אך התארגנותו ופעולותיו לא נחשפו, לקח בעבר אחריות על מספר פעולות. הבולטות שבהן, מלבד רצח החייל אולג שייחט הן רציחתה של קתי דוד כנקמה על הטבח בשפרעם וחטיפתה של דנה בנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully