וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא פוטין סמל מין

25.8.2007 / 18:54

מנהיגה של רוסיה זכה לפופולריות לא צפויה בעקבות התמונות מחופשתו האחרונה בערבות סיביר. גם בקרב האוכלוסיה הגאה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין היה עסוק לאחרונה ב"לעשות שרירים" כלפי העולם המערבי. קודם הוא שיגר צוללות למעמקי הקוטב הצפוני, אחר כך שלח מפציצים לסיורים מעל שמי אירופה והכל כדי להוכיח שרוסיה עודנה מעצמה. אבל היו אלה דווקא השרירים האמיתיים של פוטין, לא המטאפוריים, שזיכו אותו בתשומת לב בימים האחרונים ברוסיה.

הכל התחיל מפרסום התמונות מחופשתו של הנשיא בערבות סיביר ביחד עם הנסיך אלברט ממונקו. בתמונות נראה פוטין חשוף חזה, לבוש בבגדי בוקרים כשהוא רכוב על סוס. לתמונות שפורסמו בתקשורת המקומית והבינלאומית היו השפעה גדולה בקרב הציבור הרוסי ואף גרמו למיתוגו של הנשיא כ"סמל סקס", השראה לגברים אחרים ברחבי המדינה ויתר מכן – כמושא ההערצה החדש של האוכלוסייה הגאה ברוסיה.

עיתון מקומי אף הגדיל לעשות כשכתב מתחת לתמונה המדוברת: "תהיו כמו פוטין". ליד התמונה צורף קובץ הוראות התעמלות קצר דרכו יהיה ניתן להשיג "שרירים כמו שיש לנשיא שלנו".

גוף הנשיא "מחמיא ומענג"

התגובות כמובן לא איחרו לבוא. אישה שביקרה באתר האינטרנט שפרסם את התמונות, אמרה כי גופו של הנשיא נראה "מענג ומחמיא לו ולסביבתו". באתרי אינטרנט אחרים ברחבי המדינה פורסמה השוואה סטירית של סט התמונות לסרט "הר ברוקבק" שבמרכזו – יחסים חד מיניים בין בוקרים בעלי "רקע קשוח". ההשוואה המתבקשת כאמור, לא איחרה להגיע.

פוטין,, בן 54, נשוי ואב לשתי בנות. הוא לא הגיב להד התקשורתי הנרחב, אולם ביחס לתדמית הגברית והמצ'ואיסטית שפיתח במרוצת השנים, קשה להאמין שהוא אהב את הפרסומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully