וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף שבוע קטלני: 5 הרוגים בתאונות

דוריה למפל וגידי ויניש

25.8.2007 / 21:06

אדם אחד נהרג ושניים נפצעו בתאונה בין מכונית פרטית ומשאית סמוך לכפר תבור. אמש נהרגו ארבעה בני משפחה בתאונת דרכים סמוך ליקנעם

הקטל בדרכים נמשך: סמי פרירה, בן 37 מהכפר שיבלי שבעמק יזרעאל, מת מפצעיו לאחר שנפצע אנושות בתאונה שארעה הערב בין רכב פרטי למשאית בכביש 65 בין כפר תבור לצומת כדורי. שני בני אדם נוספים נפצעו באורח קל ומטופלים בבית החולים "העמק" בעפולה. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי הרכב הפרטי סטה מסיבה לא ברורה ממסלולו והתנגש במשאית.

במהלך הלילה קבע צוות מד"א כרמל את מותם של ארבעה בני משפחה, שנהרגו כאשר הרכב בו נסעו בכביש 70 סטה ממסלולו בצומת יקנעם, התהפך, נפל לתעלה פגע בצינור מים והתלקח. ככל הנראה, סיבת התאונה היא המהירות המופרזת שבה נסע הנהג. המשטרה בודקת גם את כמות האלכוהול שהייתה בגופו.

נוסעי הרכב היו תושבי נתניה, בני משפחה אחת: ולדימיר וליובוב קבנוב, כבני 47 ובנם אנדרי בן ה-22. ההרוג הרביעי הוא נהג הרכב, אחיינו של האב, ולדימור סטפנוב, בן 23. עוד דווח כי ככל הנראה, הארבעה היו בדרכם לבילוי בחיק הטבע שכן הרכב נשא ציוד מחנאות.

למקום הגיעו צוותי משטרת העמקים על מנת לבדוק את נסיבות התאונה וכוחות כיבוי אש מעמק יזרעאל ויקנעם במטרה לחלץ את הגופות מהרכב. ממד"א נמסר כי הארבעה נהרגו במקום.

הממשלה תדון מחר בישיבתה השבועית במלחמה בתאונות הדרכים. בקול ישראל דווח, כי שר התחבורה שאול מופז יעביר סקירה בנושא. מותם של הארבעה הלילה מעלה את מספר ההרוגים בתאונת השבוע ל-15. במהלך השבוע נפצעו באורח קשה שישה בני אדם וכמעט אלף נפצעו באורח קל עד בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully