וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומניה: האדם שנעצר אינו בועז יונה

24.8.2007 / 2:13

לפי ההערכות מדובר באדם שמכיר את מנכ"ל חפציבה הנמלט ומעורב בעסקיו. מוקדם יותר דווח כי משטרת רומניה עצרה אדם החשוד כיונה

האדם שנעצר אמש על ידי משטרת רומניה הוא ככל אינו מנכ"ל חברת חפציבה הנמלט, בועז יונה. על פי דיווחים מדובר באדם שמכיר את יונה ומעורב בעסקיו. מוקדם יותר דווח כי משטרת רומניה עצרה אדם החשוד כבועז יונה בעיירת נופש בהרי הקרפאטים.

נגד יונה הוצא צו מעצר בינלאומי ביום רביעי האחרון. יונה, שנמלט מישראל עם קריסת חברת חפציבה בתחילת החודש, נראה באחרונה בבוקרשט, בירת רומניה, בפגישה עם אנשי עסקים.

רומניה חתומה על אמנת ההסגרה האירופית, ומחויבת לצו ההסגרה הבינלאומי, ובלבד שהמבוקש אינו אזרח המדינה שבה נעצר. מהחקירה עולים חשדות למעשי תרמית ומעילה בחברה. השבוע טען יונה כי נמלט מהארץ בשל חשש מפני גורמים בעולם התחתון.

כתבי "הארץ" יהונתן ליס ואתי אפללו:

הצו שהוציאה המשטרה הופץ לסניפים של האינטרפול ברחבי העולם. צו מעצר בינלאומי מוצא כשמצטברות די ראיות להגשת כתב אישום. החזרתו של יונה לישראל מותנית בניהול הליך משפטי להסגרתו ברומניה.

יונה נראה ביום שני בלילה במסעדה הומה בבוקרשט בירת רומניה, עם אנשי עסקים מקומיים, ללא משפחתו וללא שומרי ראש. גורם עסקי שראה אותו מסר כי הוא שוהה כמה ימים ברומניה.

נתי מאיר, חבר הפרלמנט הרומני, אישר את דבר היותו של יונה ברומניה, ואמר כי הוא פועל להחזרתו לישראל. "ידוע לי שבועז יונה לקח הלוואות גם ממשקיעים מקומיים כאן ברומניה, ואני חושש שגם כאן הוא יסתבך ויוציא שם רע לישראלים וליהודים", אמר מאיר השבוע ל"הארץ". לדבריו, משטרת רומניה יודעת בדיוק היכן נמצא יונה: בעיירת הנופש ברשוב הנמצאת כ-160 קילומטר מצפון לבירה בוקרשט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully