וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכת הסודית של ראש ממשלת אוסטרליה

שי אילן

23.8.2007 / 17:14

"האחים", קבוצה בדלנית שאוסרת מגע בין חבריה לעולם, תומכת במועמדותו לכהונה נוספת. באופוזיציה מכנים אותם "מפרקי משפחות"

ג'ון הווארד, ראש ממשלת אוסטרליה מקיים קשרים עם כת נוצרית קיצונית וחשאית הידועה בשם "האחים", או "האחים האקסקלוסיביים". הכת מחזיקה בעמדות שמרניות ומעודדת בדלנות. ילדים מתחנכים במוסדות שלה וחבריה עובדים בחברות בבעלותה. הם מתרועעים רק עם חברים אחרים בכת שלהם, ואוסרים אחזקת טלפונים סלולריים, טלוויזיות ומחשבים.

"האחים" אומנם אוסרים על חבריהם להצביע בבחירות, אבל הם ככל הנראה לקחו על עצמם לקבוע את תוצאותיהם. הכת פעילה באוסטרליה, ניו זילנד, בריטניה וארצות הברית. כעת נבדקת חוקיות קמפיין למען ראש ממשלת אוסטרליה ג'ון הווארד בעלות של 370 אלף דולר, מטעם "האחים".

הכת הרחיקה לכת בניו זילנד ושכרה בלשים פרטיים לעקוב אחרי בעלה של ראש הממשלה, הלן קלרק. "האחים" ניסו להוכיח שבעלה של קלרק הוא הומוסקסואל. הם גם הפיצו עלונים התוקפים את מדיניות ממשלת הלייבור בניו זילנד.

מטייחים ניצול מיני

הבחירות באוסטרליה יתקיימו בסוף השנה, ולפי הסקרים, סיכוייו של הווארד להוביל את המפלגה הליברלית-לאומית שלו לכהונה חמישית קלושים. הווארד אמר לרשת ABC שהוא "לא מכחיש לרגע שנפגשתי עם האחים האוסטרלים. למה לא?" לדבריו, האחים הם "אזרחים אוסטרלים והם ארגון חוקי".

לגבי תמיכה כספית, אמר הווארד, יש לשאול את מנגנוני המפלגה. בין ההאשמות נגד האחים, גם הטענה שהם טייחו פרשות של ניצול מיני על ידי בכירים בכת. מנהיג מפלגת האופוזיציה, קווין ראד אמר שהקבוצה היא "כת קיצונית המפרקת משפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully