וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה קטלנית: גמל ניסה להזדווג עם אישה

שי אילן

20.8.2007 / 15:19

גמל המחמד, שניתן לאישה אוסטרלית כמתנת יום הולדת, ביצע בה מה שהמשטרה מתארת בעדינות "ניסיון הזדווגות", אחרי שהרג אותה

כלי התקשורת האוסטרליים דיווחו היום על מותה של אישה מ[[קווינסלנד]], שנהרגה בנסיבות מוזרות ביותר. גמל "מחמד" בן עשרה חודשים, שניתן לה כמתנה ליום הולדתה ה-60 הפיל אותה לארץ וגרם למותה. הגמל דרך ככל הנראה על ראשה ואז נשכב מעליה וביצע "תנועות הזדווגות", כך סיפר מפקד המשטרה באזור, קרייג גרגורי.

לדברי המשטרה, בעלה של הקורבן היה נתון בהלם. "הבעל והבת קנו את הגמל לאישה כמתנת יום הולדת. היא אהבה חיות אקזוטיות", אמר גרגורי. לפי הדיווחים, היא עדיין האכילה את הגמל מבקבוק, והחזיקה אותו יחד עם עדר הכבשים של המשפחה. לגמל הייתה היסטוריה של התנהגות מוזרה והוא נהג לנסות למחוץ את הכבשים.

מומחה אוסטרלי להתנהגות בעלי חיים, פדי מקיו אמר לסוכנות הידיעות האוסטרלית שהתנהגות כזו אצל גמל היא נדירה ביותר. "היא אופיינית לגמל שיצא משליטה", אמר מקיו. לדבריו, מקרים כאלה אופייניים הרבה יותר לשוורים בעונת הייחום, שהורגים באופן כזה את המתחרים על הנקבות. הוא אמר שבמאה השנים האחרונות, אפשר לספור את האנשים שנהרגו באוסטרליה על ידי גמלים על כף יד אחת. גמלים, הוא אומר, הם חיות מחמד אידיאליות, אולם כמו כל בעל חיים, דרוש ניסיון ויידע כיצד לגדל אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully