וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט משיקה ערוץ קניות אינטראקטיווי ב-VOD

רועי קלב

20.8.2007 / 11:50

בערוץ קניון VOD השליטה בשידור ניתנת לצופה, והוא בוחר באילו מוצרים הוא רוצה לצפות. אורך הסרטונים בערוץ הוא עד חמש דקות

חברת הכבלים הוט מרחיבה את שירותי ה-VOD שלה ומצרפת ערוץ חדש, קניון VOD. מדובר בערוץ קניות לצפייה על פי דרישה, שהוא בעצם ספרייה עם מגוון רחב של סרטונים הממחישים לצופה שירותים ומוצרים המוצעים למכירה.

לעומת ערוצי קניות אחרים, שבהם המוצרים מוצעים ברצף אקראי והצופה לא יכול לדעת אם ומתי הוא יוצע, בקניון VOD השליטה בשידור ניתנת לצופה, והוא בוחר באיזה מוצרים הוא רוצה לצפות ובעיתוי הצפייה.

אורך הסרטונים בערוץ הוא עד חמש דקות, והם מותאמים לתקנות ערוצי הקניות של מועצת חברות הכבלים והלוויין. לאורך כל שידור הסרטון מופיעות על המסך כתוביות עם המחיר ומספר הטלפון להזמנת השירות או המוצר.

קניון VOD מספק לגורמים עסקיים פלטפורמה אלטרנטיווית ומשלימה לאספקת מידע לצרכן. במסגרת ההתקשרות עימם מתחייב הערוץ לשדר את הסרטונים במשך חודש שלם. למפרסמים המעוניינים בכך ניתנים גם שירותי הפקת סרטונים בתשלום.

עם המפרסמים שכבר חתמו על הסכמי התקשרות נמנות רשתות בתי המלון הולידיי אין, קראון פלאזה ושרתון, חברת קשרי תעופה וחברת הנדל"ן שיכון עובדים. בימים אלה מקיימת הנהלת הערוץ משא ומתן מתקדם לפרסום ולהפקת סרטונים עם כמה חברות מובילות בישראל במגוון תחומים: צרכנות, תרבות, פנאי ועוד.

את הזיכיון להפעלת הערוץ קיבלה חברת לוח וידיאו, הנמצאת בבעלותם של כמה אנשים עסקים ישראלים בראשם עומד ניר מרקוביץ', בעל חברת פוזישן מדיה, המשמש גם כמנכ"ל הערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully