וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחריף המאבק הפוליטי בין אולמרט למופז

19.8.2007 / 12:34

מקורביו של ראש הממשלה טוענים כי שר התחבורה מנסה לחתור תחתיו. "הוא עוסק בנסיונות לעשות הון פוליטי על חשבון הממשלה"

מחריפה המתיחות בין ראש הממשלה [[אהוד אולמרט]] לשר התחבורה [[שאול מופז]], בעקבות התבטאויותיו של מופז על תדמיתה של מפלגת [[קדימה]] ובעניין הקיצוצים הצפויים בתקציב משרדו.

מקורביו של אולמרט מפנים האשמות חמורות לעבר מופז, ומאשימים אותו ב"התנהגות בלתי נאמנה מצידו". זאת בתגובה לדבריו של מופז בשבוע שעבר, לפיהם "כל הקשור לטוהר המידות ולניקיון כפיים, הם דברים שפגעו בקדימה, אבל הם ניתנים לתיקון אם נדע לעשות את הצעדים הנכונים".

"זו התנהגות תמוהה"

אותם מקורבים טוענים כי מופז חותר תחת ראש הממשלה במסגרת המאבק על הובלת קדימה וכי מעמדו בעיני אולמרט הידרדר. ההתכתשות ההדדית נרשמה על רקע מספרם ההולך והעולה של הכנסים הפוליטיים שעורך מופז באחרונה, הראיונות השונים שהעניק לאמצעי התקשורת ובעיקר על רקע נטישתו הדרמטית את ישיבת הממשלה לפני כשבוע.

"שלא יילל, זו התנהגות תמוהה שהשם האחרון שניתן לכנות אותה הוא עניינית", אמרו מקורבי אולמרט לגלי צה"ל, "הוא עוסק בנסיונות לעשות הון פוליטי על חשבון פעילות הממשלה".

בראיון שהעניק מופז בסוף השבוע לעיתון "ידיעות אחרונות", הוא אמר כי ראש הממשלה פוגע קשות במאמץ לצמצום תאונות הדרכים בישראל. קרוביו של ראש הממשלה טוענים כי בין מופז ליושב ראש מפלגת העבודה אהוד ברק קיימת קרבה פוליטית, שעשויה להוביל לשיתוף פעולה פוליטי בין השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully