וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוטפים נכנעו, כל הנוסעים שוחררו

18.8.2007 / 18:06

מטוס טורקי שעשה דרכו מקפריסין לטורקיה, נחטף הבוקר ואולץ לנחות באנטליה. החוטפים הזדהו כפעילי אל קאעדה ומחו על מדיניות ארה"ב

חוטפי מטוס הנוסעים "אטלס-ג'ט" הטורקי נכנעו ושחררו את ששת הנוסעים ואנשי הצוות שנותרו במטוס. השניים נלקחו לחקירה, שם אמרו כי החטיפה באה כמחאה על מדיניות ארצות הברית. עוד התברר בחקירה כי השניים הם סורים, ממוצא פלסטיני וטורקי, וכי ה"פצצה" שנשאו איתם היה מטען דמה, עשוי פלסטלינה.

המטוס המריא בשעות הבוקר מ[[קפריסין]] ל[[איסטנבול]] ואולץ לנחות ב[[אנטליה]] בכדי לתדלק. שני צעירים, שהציגו עצמם כפעילי אל קאעדה, הודיעו כי הם חוטפים את המטוס ל[[טהרן]] או לסוריה. ממשרד החוץ נמסר, כי לא היו ישראלים על הטיסה.

המטוס המריא הבוקר משדה התעופה ארקן הנמצא בחלק הטורקי של קפריסין, כשעליו 136 נוסעים ושישה אנשי צוות. הטייסים הסבירו לחוטפים כי עליהם לנחות לתדלוק באנטליה. לאחר הנחיתה, נענו החוטפים לבקשת הרשויות בטורקיה לשחרר את הנשים והילדים מהדלת הקדמית.

בעת שהחל השחרור, פרצו שאר הנוסעים את הדלת האחורית ונמלטו גם הם. שני הטייסים קפצו מתא הטייס וברחו. מאוחר יותר, כאמור, שוחררו שאר הנוסעים והחוטפים נכנעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully