וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת בשה: אישום הריגה ולא רצח

הוריו של צחי בשה זועמים על ההחלטה. בשה נדקר למוות בקטטה לפני כשבועיים בראשון לציון. העצורים: שני צעירים וקטין מבאר יעקב

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום כתב אישום נגד שלושה צעירים, תושבי באר יעקב, החשודים בהריגת צחי בשה לפני כשבועיים. השלושה - רון תורג'מן, ניר סרור וקטין נוסף ששמו לא הותר לפרסום - יואשמו בהריגה, ולא ברצח. זאת, מכיוון שלא ניתן להוכיח כוונת זדון במעשיהם, וכי בשה עצמו היה מעורב בקטטה. כמו כן, הצעירים יואשמו בגרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

הוריו של בשה זועמים על ההחלטה להאשים את הדוקרים בהריגה בלבד. "ההרגשה קשה", אמר אביו של צחי, והוסיף "זה לא הוגן. ציפינו שכתב האישום יכלול סעיף של רצח. נותנים יד לכך שעוד אנשים יירצחו. ככה זה לא ייגמר". אמו של בשה אמרה "אני מאחלת להורים של הנאשמים שבעה אחרי שבעה". כך דווח בגלי צה"ל.

על פי כתב האישום, תורג'מן וסרור בני ה-18, והנאשם הקטין, דקרו למוות את בשה, גם הוא בן 18, במהלך קטטה סמוך לביתו בראשון לציון. הקטטה פרצה עקב ויכוח בין שתי חבורות של צעירים מבאר ויעקב וראשון לציון על רקע יחסים רומנטיים שנרקמו בין נער מחבורת ראשון לציון עם חברתו של נער מבאר יעקב.

ביום התקרית יצאו שישה נערים מבאר יעקב לראשון לציון לתבוע את כבודו של חברם הנבגד. הם פגשו בחבורה מראשון לציון כשהם מצויידים בסכינים. בשה הצטרף לקטטה על מנת להגן על חברו מראשון לציון, ונדקר בלבו, מותנו ופלג גופו התחתון. במהלך הקטטה נדקרו עוד שני צעירים נוספים, שנפצעו באורח בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully