וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 6 איטלקים חוסלו על ידי המאפיה

15.8.2007 / 17:40

בצעד חסר תקדים העביר ארגון המאפיה החזק ביותר באיטליה את מלחמתו לאדמה זרה. באיטליה חוששים כעת מנקמה

שישה איטלקים נרצחו הבוקר בגרמניה, בעיר דואיסבורג על ידי ה[[מאפיה]] האיטלקית. השישה נמצאו ירויים במכוניותיהם, אחד מהם נמצא במצב קשה ומת בדרך לבית החולים.

שר הפנים האיטלקי ג'וליאנו אמטו אמר, שהחיסול הוא ככל הנראה פרק נוסף בסכסוך ממושך בין שני פלגים של המאפיה, מאזור [[קלבריה]] בדרום. ששת הנרצחים, שגילאיהם נעים בין 16 ל-38, נורו בראשם בסגנון הוצאה להורג אופייני. חלק מהם היו קרובי משפחה. הרצח אירע בסמוך למסעדה איטלקית בעיר בשם "דה ברונו", שם נערכה מסיבת יום הולדת. ככל הנראה, חלק מהנרצחים עבדו במסעדה.

ביצוע רצח מסוג זה על אדמתה של מדינה זרה הוא חסר תקדים. חוקרי המשטרה באיטליה אמרו שהם חוששים כעת מנקמה עקובה מדם של משפחות הנרצחים. שר הפנים אמטו אמר במסיבת עיתונאים: "אנחנו ננסה למנוע כעת טרגדיה דומה בקלבריה".

המשטרה בדואיסבורג, עיר שלווה בדרך כלל, אישרה שהקורבנות באו מקלבריה, ולא שללה קשר בינם למאפיה. המשטרה הגרמנית מחפשת כעת אחר שני בני אדם שנראו נמלטים מאזור הרצח.

ה"נדרנגטה", גוף הפשע המאורגן שעומד ככל הנראה מאחורי הרצח הוא כיום ארגון הפשע המוביל באיטליה. הוא נחשב חזק יותר מה"[[קוזה נוסטרה]]", המאפיה הסיציליאנית ושולט בהברחות ובסחר בסמים. עיקר כוחו של הארגון נובע מנאמנות משפחתית, שמחוזקת על ידי קשרי נישואים המכוונים על ידי ראשי המשפחות. לנדרנגטה יש בסיס איתן בגרמניה, אולם הוא שמר עד כה על פרופיל נמוך. אלברטו סיסטרנה, תובע איטלקי המתמחה במאפיה אמר כי "זהו מעשה שנועד להפגין כוח. לא רק המשפחה שבצעה אותו נתרמת, אלא הארגון כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully