וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגה בפיגוע ליד קלקיליה - רותי שועאי מאלפי מנשה

12.9.2001 / 23:50

נפצעה אנושות מירי ממכונית פלסטינית, ונפטרה בדרך לבית החולים; בעלה נפצע קל; פצוע נוסף באורח קל בפיגוע ליד מודיעין; 9 פלסטינים, בהם 2 ילדים, נהרגו היום מאש צה"ל

רותי שועאי, בת 46, מאלפי מנשה, נהרגה הערב בפיגוע ירי ליד מחסום הפירות, סמוך לקלקיליה. שועאי נסעה עם בעלה בדרך לכפר סבא. סמוך למחסום הפירות בקלקיליה נפתחה עליהם אש, ככל הנראה ממכונית פלסטינית נוסעת. היא נפצעה באורח אנוש בראשה ובבטנה, ונפטרה מאוחר יותר בדרך לבית החולים "מאיר" בכפר סבא. בעלה נפצע קל. גם אמש היה במקום ירי לעבר מכוניות ישראליות. בתגובה לפיגוע הקטלני, חוסמים הלילה תושבי הישובים הסמוכים את הכביש.

ישראלי נוסף נפצע הערב קל ברגלו בפיגוע ירי בכביש מודיעין עלית -טלמוןהוא פונה להמשך טיפול בבית החולים תל השומר. פלסטינים ירו הערב לעבר מכונית ישראלית סמוך סינג'יל, בין הישובים עפרה ושילה. איש לא נפגע, אך לרכב נגרם נזק. ירי גם לעבר כלי רכב צבאי ליד הישוב צופים במערב השומרון. לא היו נפגעים, החיילים השיבו אש.

צה"ל התנקש בשני בכירים בג'יהאד האיסלאמי

צה"ל התנקש הלילה בשני בכירים בג'יהאד האיסלמי בעיר ג'נין. במהלך חילופי האש בין צה"ל לפלסטינים נהרגו 9 בני אדם, ביניהם אנשי בטחון של הרשות, שני ילדים ועוד מספר אזרחים. 30 אחרים נפצעו.

באזור הכפר עראבה פונה הבוקר במצב קשה פלסטיני במצב אנוש לבית החולים הלל יפה. ככל הנראה מדובר בפצוע נוסף בפעולת צה"ל הלילה בכפר. הפעולה, אומרים בצה"ל, באה למנוע יציאה של מחבלים מהעיר, הנחשבת למוקד של פעילות טרור, וחשש מניסיונות פלסטיניים לבצע פיגועים בתוך תחומי הקו הירוק.

מקורות פלסטינים מדווחים כי טנקים של צה"ל חדרו לג'נין ולכפרים נוספים באזור והרסו עמדות של הביטחון המסכל הפלסטיני. על פי דיווח נוסף מסוק של צה"ל ירה כמה טילים לעבר מכונית בעיר ובה איש של המודיעין הכללי הפלסטיני והוא נהרג.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully