וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוויית ענק בעזה: לפעול נגד ישראל

יוני מנדל

15.8.2007 / 15:47

בפעולת צה"ל אתמול נהרגו סבתא בת 60, וכן בנה ונכדה פעילי חמאס. היום בהלוויתם המשותפת קראו 6,000 איש לנקום את דמם

יותר מ-6,000 בני אדם השתתפו בהלוויית ענק שהתקיימה בעזה, בה נקברו שלושה מבני משפחת אל-קרא, שנהרגו אתמול בחילופי אש עם חיילי צה"ל. בני המשפחה כוללים את הסבתא סובחיה אל-קרא, כבת 60, את בנה פעיל ה[[חמאס]] מוחמד אל-קרא ואת נכדה פעיל החמאס אחמד אל-קרא.

סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" מדווחת, כי המוני בני אדם קראו במהלך ההלוויה לחיזוק ההתנגדות הפלסטינית כנגד פעולות צה"ל בעומק השטח הפלסטיני. לפי הדיווח, "ההמונים דרשו לבצע פעולות נגד ישראל, על מנת לנקום את דם החללים הפלסטינים". כמו כן צוין שרבים בהלוויה היו אנשי חמאס, לרבות חמושים מהכוח הביצועי של התנועה.

השלושה נהרגו אתמול בשעות הבוקר המוקדמות כשכוח משולב של צה"ל, בו לקחו חלק כוחות שיריון ומסוקי חיל האוויר, פעלו סמוך לכפר אל-פראחין בדרום הרצועה. בני משפחת אל-קרא, הפעילים בגדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, השתתפו בניסיונות הפלסטינים להדוף את חיילי צה"ל ופתחו באש לעבר החיילים. בחילופי האש נהרגו מוחמד אל-קרא, כבן 30, ובן אחיו, אחמד אל-קרא כבן 18. לפי עדות הפלסטינים כשיצאה אימו של מוחמד מהבית ורצה לעבר גופת בנה, היא נורתה ונהרגה גם כן. בפעולה אתמול נהרגו שלושה פלסטינים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully