וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייגלין קיבל רבע מקולות הבוחרים בליכוד

15.8.2007 / 8:10

תוקף את היו"ר נתניהו ש"מנסה לשוות לליכוד תדמית של 'שמאל-לייט'" ו"מבריח קולות מהליכוד". הכתבים סרבו לשדר נאום נתניהו

בבוקר שלאחר הבחירות המקדימות לראשות הליכוד, אומר משה פייגלין כי הוא מעודד מהתוצאות, על אף שהפסיד. פייגלין, שזכה ב-23.5% מהקולות, הובס על ידי בנימין נתניהו, שגרף 73% מהקולות. המועמד השלישי דני דנון זכה ב-3.5% בלבד מן הקולות.

בראיון לגלי צה"ל אמר פייגלין כי "כרבע מחברי תנועת הליכוד אומרים שהם רוצים מנהיגות שמאמינה בעם הזה ובארץ הזו.
הם מבינים שאין למדינה הזאת סיכוי". לדברי פייגלין, אחוזי ההצבעה הנמוכים, שעמדו אתמול על 39%, אינם פוגעים ביכולת המתפקדים לשקף את רצון התנועה ורצון העם כולו: "אי אפשר לטעון ש-40% אינם מייצגים את כלל חברי הליכוד. לדעתי הם מייצגים גם את כלל עם ישראל. הציבור בארץ מבין שנמאס ואי אפשר להחליף גרב ימין בגרב שמאל".

פייגלין הוסיף כי הוא אופטימי לגבי סיכוייו לזכות בהתמודדויות הבאות על ראשות המפלגה. "אני מקווה שכבר בפריימריז הבאים אצליח להגיע להנהגת הליכוד", אמר.

"האויב האמיתי הוא השמאל"

אמש, לאחר שנודעו תוצאות הבחירות, פרצה מהומה בגני התערוכה, כשאנשי פייגלין טענו שנתניהו אינו מאפשר להם להכנס לאולם. נתניהו הכחיש את הדברים ואמר כי הוא לא הורה למנוע מתומכי פייגלין את הכניסה לאולם.

בהתייחס לכך אמר פייגלין "אני ממתין לנתניהו, אתמול באתי לשלב ידיים איתו. ההתנהגות שלו אתמול עשתה מעט מאוד כבוד לאיש ולתנועה שאותה הוא מוביל. באתי מתוך כוונה כנה לשלב ידיים נגד היריב האמיתי, שהוא השמאל. זו היתה התנהגות ילדותית ולא מובנת". פייגלין הוסיף כי הוא ישמח לקבל מנתניהו התנצלות.

פייגלין התייחס גם לטענות שהועלו נגדו על ידי נתניהו במהלך הקמפיין לפיהן, בגלל דעותיו הימניות-קיצוניות הוא יהפוך את הליכוד למפלגת שוליים קיצונית. "הניסיון של נתניהו לייצר לליכוד פרצוף של שמאל-לייט באמצעות מתקפות עלי, לא מוביל לגניבת קולות מהמרכז", אמר פייגלין. "להיפך- הוא מפתה קולות מהימין לברוח מהליכוד. כשאעמוד בראש הליכוד כל המחנה הלאומי הגדול יחזור אליו".

תקרית נוספת, שהעיבה על הפריימריז, אירעה כשתא הכתבים הפוליטיים סרב לשדר את נאום הניצחון של נתניהו. נתניהו החליט להעביר את הנאום לחדר אחר מזה שהיה מתוכנן, ובו היו ערוכים צוותי התקשורת. עקב כך החליטו הכתבים שלא לשדר את דברי נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully