וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות בליכוד: ניצחון מוחץ לנתניהו

15.8.2007 / 6:03

יו"ר התנועה הביס את מתחריו כשגרף 73% מהקולות. פייגלין זכה ב-23.5%, דנון ב-3.5%. אכזבה בליכוד: רק 40% הצביעו

בנימין נתניהו זכה בבחירות לראשות הליכוד, כך עולה מספירת כל הקולות. נתניהו זכה ב-73% מהקולות, משה פייגלין גרף 23.5% ודני דנון השיג 3.5% בלבד.

במחנה נתניהו הביעו שביעות רצון מהתוצאות וביקשו להדגיש כי בניגוד לתחזית, פייגלין גרף "רק" 20% מהקולות. יו"ר הסיעה ח"כ גדעון סער אמר כי "הליכוד אמר היום בצורה ברורה שהוא רוצה לראות את בנימין נתניהו כמועמדו לראשות הממשלה".

במהלך היום נרשמו אחוזי הצבעה נמוכים יחסית, ורק 40% ניצלו את זכותם להצביע בבחירות המקדימות לראשות המפלגה. 300 הקלפיות נפתחו הבוקר בשעה 10:00 כמתוכנן, ולראשונה בישראל ההצבעה היתה ממוחשבת, ומתפקדי המפלגה יכולים היו להצביע מכל מקום בארץ.

הכתבים לא שידרו את נאום נתניהו

לאחר שנודעו תוצאות הבחירות פרצה מהומה בגני התערוכה, כשאנשי פייגלין טענו שנתניהו אינו מאפשר להם להכנס לאולם. "נתניהו לא מאפשר לנו להכנס בכלל לאולם כי מדובר לדבריו ב'אירוע פרטי שלהם', אמרו הפעילים. "האולם נשכר על ידי הליכוד. אם לא, איפה אמור להתמקם המרכז של המפלגה ביום בחירות? זה סיום קלאסי להתנהלות הבריונית של נתניהו מתחילת הקמפיין".

בקול ישראל דווח, כי נתניהו אמר בתגובה שלא נתן שום הוראה למנוע מפייגלין את הכניסה למטה הבחירות.

תקרית נוספת אירעה כשתא הכתבים הפוליטיים סירב לשדר את נאום הניצחון של נתניהו. נתניהו החליט להעביר את הנאום לחדר אחר מזה שהיה מתכונן, ובו היו ערוכים צוותי התקשורת. עקב כך החליטו הכתבים שלא לשדר את דברי נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully