וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר הרוגים בתקיפת צה"ל בחאן יונס

יוני מנדל

14.8.2007 / 17:19

כך עולה מדיווח של סוכנות ידיעות פלסטינית. טיל שנורה ממסוק פגע ישירות במכונית של פעילי ג'יהאד. ישנם גם אזרחים פצועים

מספר פלסטינים נהרגו בהתקפת מסוקי צה"ל בחאן-יונס בדרום הרצועה, כך מדווחת סוכנות הידיעות הפלסטינית "רמאטאן". דיווחים ראשוניים מעלים שטיל בודד שנורה לעבר מכונית בה נסעו פעילי ג'יהאד פגע בה פגיעה ישירה והביא למותם של חלק מהנוסעים.

לפי הדיווחים ארבעה מפעילי גדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של [[הג'יהאד האיסלמי]], נפגעו בהתקפה וארבעה עוברי אורח נוספים נפגעו. לא ברור כמה פלסטינים נהרגו בפעולה ומה זהותם. ברגעים אלו מעבירים אמבולנסים פלסטינים את הפצועים לבית החולים "נאסר" בחאן יונס. דובר צה"ל אישר שאכן התבצעה תקיפה אווירית במקום.

החל משעות הבוקר מבצעים כוחות צה"ל פעילות מסיבית באזור חאן-יונס. ארבעה פלסטינים, שניים מהם חמושים מחמאס ועוד שני אזרחים תמימים, נהרגו סמוך לשעות הבוקר בחילופי האש. פעילות צה"ל במקום, הכוללת גם כוחות שיריון, נמשכת גם בשעה זו. חמושים פלסטינים מנסים לפגוע בחיילי צה"ל הנמצאים בעזה, ועד כה נמסר על מספר טילי RPG שנורו לכיוון החיילים. כמו כן, ייתכן שהמכונית של פעילי הג'יהאד היתה בדרכה למקום העימותים כשנפגעה. עם זאת, מצה"ל לא נמסרו פרטים נוספים על התקיפה. כמו כן, לא דווח על נפגעים מקרב חיילי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully