וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוצץ המו"מ בין ארגון המורים לממשלה

13.8.2007 / 2:38

ארגון המורים מאיים שלא לפתוח את שנת הלימודים אם לא ייענו דרישותיו. גם ברשויות המקומיות בצפון ובדרום מאיימים לשבות

סימן שאלה בנוגע לפתיחת שנת הלימודים בתיכונים: נציגי ארגון המורים העל יסודיים "פוצצו" היום את המשא ומתן עם נציגי משרדי האוצר והחינוך בנוגע לדרישות הארגון, והארגון מאיים בשביתה שתמנע את פתיחת שנת הלימודים ב-2 בספטמבר.

המשא ומתן בין הצדדים מתקיים כבר כמה חודשים ללא התקדמות של ממש, ונוגע למגוון סוגיות – החל מהסכם שכר קיבוצי חדש לציבור המורים, ועד לתקציבי החינוך המיוחד. יו"ר ארגון המורים העל יסודיים רן ארז הסביר את הפיצוץ במשא ומתן בכך שלדברו, משרד האוצר מגלה "אטימות" כלפי ציבור המורים. את ההצעות שהגישו משרדי האוצר והחינוך לארגון המורים כינה "מבזות".

שרת החינוך יולי תמיר הודיעה כי בכוונתה להיפגש בקרוב עם יו"ר ארגון המורים רן ארז, וכי היא תעשה כמיטב יכולתה כדי לקדם את החזרה לשולחן הדיונים ולדאוג לפתיחת שנת הלימודים.

לא רק ארגון המורים מאיים בשביתה: איומים דומים נשמעו בשבועות האחרונים מפי ראשי רשויות בצפון ובדרום, שמוחים על קיצוץ בתקציבי התמיכה המיוחדים שהם מקבלים מהממשלה. בנוסף, ועד ההורים בעיר שדרות הודיע עוד בחודש יולי, כי בכוונתו למנוע את פתיחת שנת הלימודים, במחאה על היעדר המיגון בבתי הספר בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully