וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל: שולחים את משפחת מק'קאן הביתה

שי אילן

12.8.2007 / 13:06

ביום ה-101 להעלמותה של מדלן, לתושבים בעיירה הפורטוגלית נמאס מהפסטיבל התקשורתי. גם העיתונות כבר לא מפרגנת

אולגריו סאוזה, קצין המשטרה המוביל את חקירת העלמותה של הילדה מדלן מק'קאן, הודה כי התחושה בקרב החוקרים שהילדה נרצחה מתחזקת. הרמז העיקרי שהוביל את משטרת פורטוגל לסברה זו הם כתמי הדם שנמצאו בדירה ממנה נעלמה, ושטיבם נבדק כעת בבריטניה. סאוזה דיבר על "התפתחויות חדשות" שהתגלו בימים האחרונים בפרשה ועל כמה רמזים חדשים, אבל לא פירט. זו הפעם הראשונה שהמשטרה בפורטוגל מודה באפשרות שמק'קאן מתה.

העיתונות הבריטית הציגה את יום ה-100 להעלמה של מק'קאן כיום מפנה ביחסים בין משפחת מק'קאן לתקשורת. אחד העיתונים המקומיים העלה את הסברה שמדלן מתה בדירה והמשפחה העבירה את הגופה ברכב השכור שלה. עיתון פורטוגלי אחר טען שתושבי פראיה דל לוז, העיירה בה נעלמה הילדה מכנים את המשפחה "המק'קאנים הארורים", ורוצים שהמשפחה תעזוב. ה"אינדיפנדנט" הבריטי הביא ראיה לכך: מישהו כתב באבק על אחת המכוניות, סמוך לכנסייה בה התכנסה משפחת מק'קאן: "קרקס סע הביתה".

ה"סנדיי טיימס" ערך סקר בו השתתפו 2,000 בני אדם, מתוכם 70 אחוז סברו שהמשפחה טעתה בכך שהשאירה את הילדים לבד. רק 23 אחוז חשבו שמדובר בחוסר מזל. הגדיל לעשות ה"דיילי מייל" שפרסם אתמול כתבה שכותרתה: "אז באיזו תדירות בדקה המשפחה מה קורה עם הילדים שלה?".

העיתון ראיין את אחד מחברי המשפחה, שישב עם הוריה של מדלן בשעה הגורלית בה היא נעלמה. "שתינו, אז מה? היינו בחופשה", אמר החבר, מתיו אולפילד. החבורה, תשעה אנשים במספר, ישבה בטפאס בר סמוך לבריכה, במרחק 50 מטר מהדירה. בשעה 21:05 ניגש גרי מק'קאן לבדוק את מצב ילדיו בחדר. קייט מק'קאן בדקה שוב בשעה 22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully