וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר תקציב הביטחון: 50.5 מיליארד שקלים

12.8.2007 / 14:15

רה"מ, שר הביטחון ושר האוצר סיכמו כי הצרכים של מערכת הביטחון ייבחנו על פי ההתפתחויות באזור. שר התחבורה זעם על הקיצוץ במשרדו ונטש את הדיון

הממשלה אישרה את תקציב הביטחון לשנת 2008 - 50 מיליארד וחצי שקלים, כפי שנקבע בדו"ח ברודט. חצי מיליארד שקלים יועברו למערכת הביטחון עבור השנה הנוכחית ומיליארד ו-300 מיליון שקלים יועברו ב-2009. ראש הממשלה, שר הביטחון ושר האוצר סיכמו כי הצרכים של מערכת הביטחון ייבחנו על פי ההתפתחויות באזור.

שר התחבורה שאול מופז עזב את ישיבת הממשלה לאחר שהתברר כי תקציב הרשות לבטיחות בדרכים קוצץ ב-150 מיליון שקלים, בניגוד להערכה שקיבל. בקול ישראל דווח כי מופז השאיר פתק לראש הממשלה אהוד אולמרט בו נכתב כי הקיצוץ הוא חוסר אחריות לאומית.

אולמרט אמר כי המשמעת הכלכלית חיונית במיוחד בתקופה של חוסר יציבות במשק. כל חריגה של ישראל מהמשמעת הזו, תגרום לפגיעה בדירוג האשראי של המדינה ותשפיע על היציבות.

השר לביטחון הפנים אבי דיכטר הודיע לראש הממשלה כי בכוונתו להצביע נגד תקציב המדינה. דיכטר מגדיר את תקציב משרדו כ"משפיל". לדבריו, הצעותיו של שר האוצר אינן יכולות לתת מענה לשיפור הביטחון האישי של האזרחים.

יותר ממאה נכי פוליו ונכי תאונות עבודה מפגינים מול משרד ראש הממשלה במחאה על פגיעה בהם בתקציב המדינה. עשרות הנכים חוסמים את כניסת המכוניות למתחם. השר אלי ישי אמר למפגינים כי ש"ס תצביע נגד תקציב המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully