וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוננות במנהטן הוגברה בגלל אתר ישראלי

11.8.2007 / 13:14

גורם אמריקאי הודה כי הגורם להגברת הכוננות הוא האתר "תיק דבקה". עורך האתר: הכוננות לא נבעה רק מהפרסום ב'דבקה'

הכוננות הביטחונית בניו יורק הוגברה הלילה מחשש לניסיון פיגוע באמצעות "פצצה מלוכלכת" רדיואקטיבית, בגלל דיווח של האתר הישראלי "תיק דבקה". משטרת ניו יורק מסרה כי הגיע אליה מידע על הנחת פצצה כזו במרכז מנהטן. הכוננת הוגברה בעיקר במנהרות ובגשרי העיר וחיישנים רדיואקטיבים הוצבו על כלי רכב סירות ומסוקים. בשעות הבוקר הורדה הכוננות והעיר חזרה לשגרה.

גורם ביטחוני אמריקאי אמר לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי הגורם להגברת הכוננות הוא האתר הישראלי, שדיווח לפני יומיים על כוונת ארגון אל קאעדה לבצע פיגועים רדיואקטיבים רבי נפגעים בניו יורק, בלוס אנג'לס ובמיאמי באמצעות משאיות תופת, בכדי לגרום לקריסה כלכלית של ארה"ב ולהוצאת כוחותיה מעירק ומאפגניסטן.

דובר המשרד לביטחון פנים בוושינגטון אמר כי האיום לא אומת וכי אין מידע אמין המצביע על סכנה מיידית. ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג אמר, כי האיום אינו שונה מאיומים רבים אחרים שהתקבלו מאז ה-11 בספטמבר.

עורך אתר 'דבקה', גיורא שמיס, אמר בתגובה כי "הכוננות הביטחונית שהייתה הלילה בניו יורק, לא נבעה רק מהפרסום באתר על תכניות אל קעאדה, אלא גם ממידע ספציפי ממקורות אחרים על חשד להימצאותה של פצצה רדיואקטיבית במרכז מנהטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully