וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ביתנו: ברק אימץ את עמדותינו

10.8.2007 / 12:14

שר הביטחון אמר בראיון ל"ידיעות אחרונות" כי הסדר עם הפלסטינים הוא "פנטזיה", וכי לא יוריד מחסומים . "שכולם יתחילו לאמץ את גישתנו ונביא למדינה בטוחה"

מפלגת "ישראל ביתנו" מברכת על דברים שאמר שר הביטחון [[אהוד ברק]] בראיון ל"ידיעות אחרונות", לפיהם הוא אינו מאמין שיש סיכוי כיום להחדש את התהליך המדיני עם הפלסטינים. ברק אמר עוד בראיון כי אין לו כוונה להענות לפנייתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט ולהורות על הסרת מחסומים.

"האחריות העליונה שלי היא להגן על ביטחונים של אזרחי ישראל", אמר ברק. "אחרי הפיגוע הראשון במרכז אוכלוסייה בישראל ממילא יופסקו כל המחוות לפלסטינים, ובכך ייגמר הניסיון הנוכחי ליצור אווירה שונה מבעבר".

ברק הדגיש כי הסדר קרוב עם הפלסטינים הוא פנטזיה. "אי אפשר יהיה לשקול את רעיון ההפרדות מהפלסטינים לפני שנמצא דרך להגן על אזרחי ישראל מכל ה'חפצים המעופפים - מהקסאם עד לטילי השיהאב", אמר, והעריך כי צה"ל לא יצא מיהודה ושומרון בחמש השנים הקרובות.

יועץ התקשורת: אין שחר לדברים

ב[[ישראל ביתנו]] קיבלו את הדברים בסיפוק. בגלי צה"ל דווח, כי ח"כ דוד רותם אמר: "אני שמח שברק אימץ את גישותיה ועקרוניתה של ישראל ביתנו. ברק מקבל היום שאין פירוק מחסומים, אין עם מי לדבר וש[[חמאס]] הם רוצחים. אני ממליץ שכולם יתחילו לאמץ את גישתנו ואנחנו נביא למדינה בטוחה, שקטה ושלווה".

ח"כ [[עמי אילון]] תקף הבוקר את יו"ר העבודה אהוד ברק, ואמר כי דבריו בראיון הם בעייתיים. "מפלגת העבודה חייבת להתפס בציבור כמי שתומכת בהסדרים מדיניים, בעוד שמהפרסום בעיתון עולה כי אתה מטרפד את המהלכים המדיניים של ראש הממשלה", אמר אילון.

יועץ שר הביטחון לתקשורת טען הבוקר כי אין שחר לכותרת שנתן העיתון לראיון: "ברק: אין סיכוי להסדר עם הפלסטינים". היועץ, רונן משה, מסר: "אין כל שינוי בעמדת ברק בקשר לחשיבות ההליך המדיני, לצד חובתנו להגן על בטחון אזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully