וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על אוניברסיטת בר אילן לפטר את וייס"

9.8.2007 / 21:30

לדברי מתן וילנאי, צה"ל יצטרך לשקול את יחסיו עם המוסד האקדמי. המשטרה החליטה לפתוח בחקירה פלילית נגד הפרופסור, שהשתלח במח"ט יהודה

בהמשך להתבטאותו של פרופסור הלל וייס, אמר סגן שר הביטחון [[מתן וילנאי]], כי אוניברסיטת בר אילן לא תוכל להמשיך להעסיק את וייס. בגלי צה"ל דווח, כי וילנאי אמר שצה"ל יצטרך לשקול את יחסיו עם המוסד האקדמי.

המשטרה החליטה היום לפתוח בחקירה פלילית נגד פרופסור וייס, שהשתלח במפקד חטיבת יהודה, אלוף משנה יהודה פוקס, בזמן פינוי החנויות בשוק בחברון ביום שלישי. וייס קילל את אל"מ פוקס ש"אשתו תהיה אלמנה, אמו תהיה שכולה ובניו יהיו יתומים".

בקול ישראל דווח כי משטרת יהודה ושומרון תחקור את וייס תחת אזהרה, בחשד להעלבת עובדי ציבור. בתגובה אמר וייס כי קללות מוגנות בחופש הדיבור, וכך עושים גם הרב עובדיה ואוהדי כדורגל. "לאיש אין זכות מוסרית לחקור אותי. מוטב שהמשטרה והצבא יפשפשו במעשיהם", אמר. "לא אכפת לי מהחקירה הזו".

מוקדם יותר פנו שר הביטחון אהוד ברק והרמטכ"ל גבי אשכנזי ליועץ המשפטי של הממשלה מני מזוז, בבקשה לבדוק את האפשרות לפתוח בחקירה פלילית נגד פרופסור וייס, בחשד להמרדה, הסתה ופגיעה בעובדי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully