וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחדל: סוכנות התעופה הפדרלית מתירה הכנסת סכינים למטוסים

12.9.2001 / 7:47

מעדויות של נוסעים שהספיקו לשוחח עם קרובי משפחה מיד לאחר החטיפה עולה כי חוטפי המטוסים שהתרסקו בניו יורק, וושינגטון ופיטסבורג התשלטו עליהם באמצעות סכינים

בשעות האחרונות מתברר כי תקנות סוכנות התעופה הפדרלית בארה"ב מתירות הכנסת סכינים למטוסים. זהו ככל הנראה החפץ היחיד שיכול לשמש גם ככלי נשק, שהותר לנוסעים לקחת עמם לטיסה.

מעדויות של נוסעים שהספיקו להתקשר בטלפון הסלולרי לקרובי משפחה מיד לאחר חטיפת המטוסים בארה"ב עולה כי חוטפי המטוסים שהתרסקו בניו יורק, וושינגטון ופיטסבורג התשלטו עליהם באמצעות סכינים וסכיני חיתוך.

הבוקר הוציאה הבולשת הפדרלית, האף.בי.איי., צווי חיפוש לבתים ותיבות דואר ברחבי ארה"ב, בעיקר באזור פלורידה ודייטונה. זאת כחלק מהחקירה המתנהלת בשעות האחרונות בניסיון לאתר את האחראים לפיגוע, ומי שסייע להם. פקידי ממשל מדווחים כי נערכים חיפושים אחר אנשים מסויימים. ביו היתר מסתמכים חוקרי האף.בי.איי על רשימות הנוסעים החטופים.

הכוננות העליונה סביב מנהטן וברחבי ארצות הברית כולה נמשכים. הבוקר נלכדה בידי כוחות הביטחון מכונית תופת סמוך לניו ג'רזי. 2 חשודים, שהיו ברכב, נעצרו לחקירה. לפי ההערכה כוונת המפגעים הייתה לפצוץ את המכונית על הגשר המחבר בין ניו ג'רזי למנהטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully