וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת שנת הלימודים: ילקוט לכל ילד

8.8.2007 / 13:12

בישראל 2007 ילדים רבים הולכים לבי"ס ללא ילקוט או עיפרון, פשוט כי אין להם. בעמותת 'יד ביד' מנסים לעזור - גם אתם יכולים

זוכרים את חזון 'מחשב לכל ילד'? ובכן, נראה היה כי בישראל 2007 היה ראוי להסתפק בחזון הרבה יותר צנוע: ילקוט לכל ילד. לקראת שנת הלימודים, לילדים רבים בישראל אין ילקוט, מחברת ואפילו עיפרון לכתוב בו.

בשל המצוקה, מתגייסת עמותת מפעל החסד 'יד ביד' לפרוייקט התרמה ארצי שבסופו יחולקו ילקוטים וערכות כלי כתיבה לילדים. בעמותה מספרים על 30,000 ילקוטים שנרכשו, ומקווים שיגיעו ל-100,000 ילקוטים, מספר הילדים הנזקקים להערכתם.

"מעגל המצוקה רק הולך ומתרחב בשנים האחרונות", אומר מנהל העמותה הרב גלויברמן, "הילדים הולכים עם שקית לבית הספר. אין להם לא עיפרון, לא מחברת, לא כלום". גלויברמן מבטיח שהציוד שיועבר לילדים יהיה באיכות גבוהה "אנחנו לא נבייש את הילדים", הוא אומר.

לדברי העמותה, למעלה מ-200 רשויות מקומיות ביקשו להסתייע בפרוייקט. 'יד ביד' תחלק את הילקוטים וציוד הלימוד דרך העובדות הסוציאליות ורשויות הרווחה כדי לוודא שהם אכן מגיעים לכתובת הנכונה. "אם לא היו העמותות היו צריכים לקטוף את העלים מהעצים", אומר גלויברמן בהתייחסו להעדר תקציבי הרווחה.

גם אתם מוזמנים לתרום. תרמו 5 ש"ח לפרוייקט באמצעות שליחת SMS עם המילה "יד" למספר 6446 (לקוחות פלאפון וסלקום בלבד) או תירמו בקופות השופרסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully