וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזיעה טובה

מימס

7.8.2007 / 17:22

כשהחום מקשה על הנשימה ורמת הרטיבות בגוף עולה, אסור לשכוח שיש מצב אחד שהזיעה בו מבורכת - סקס

אולי מחלקים כדורים נגד שלוש ידיים בדימונה, אבל אני מציעה לחלק לכלל תושבי הארץ כדורים נגד זיעה. כבר באפריל הבפנוכו מתחיל לעשות דרכו אל מחוץ לעור בחום הנורא של ישראל, וכעת כשכמה וכמה גלי חום באמתחתנו, מן הראוי שהממשל יעשה משהו בנידון. אנו מאבדים נוזלים בקצב ומביאים לקריסתה של חברת החשמל, בעוד מניות "ספיד סטיק" מטפסות מעלה. גם "מקורות" עלולה למצוא עצמה בבעיה ככל שממוצע המקלחות לאדם פר יום עולה. זו סוגיה קשה ומסובכת שרק המוחות המבריקים ב"מה, כבר צהריים?" יוכלו לפתור, אך עד אז יש לי רק הצעה זמנית אחת - סקס.

כמו שצריך

אם אתם מתכוונים להזיע ולהסריח, אז לפחות תעשו את זה כמו שצריך- עם איבר פאלי בין הרגליים. זו הזיעה היחידה שיש לה אליבי סביר ומקובל על כולם, זיעה שלא צריך להסביר ולתרץ או להעלים באופן פתאומי עם מגבון לח ודאודורנט. זיעה בשותף עם הפרטנר יכולה להיות חוויה דביקה ומקרבת מאין כמוה, כשהשיער נדבק למצח והתנוחה המיסיונרית עושה קולות רומנטיים של פלוצים כשהחזה שלו נצמד לשלך. זיעה בצוותא היא גם סיבה טובה למקלחת משותפת, אם נבגים על הדוש הם הקטע שלכם. אני בטוחה שניגוב אינטנסיבי אחד של השנייה והשנייה של האחד יכול להיות נעים באזורים אסטרטגיים, כמו גם נשיפות הדדיות על מנת לפטור את עצמכם משלוליות נוזלים על הגב.

חם אבל אופטימי

ישנם, כמובן, די והותר חסרונות לפליטת הנוזלים הבלתי נמנעת בסיטואציות אינטימיות. לנקבות מבינינו, המתקיימות בעולם פטריאכלי ולא יוצאות מהבית בלי להוריד את 'לנקום' מנכסיהם, איפור שנוזל ונמרח בחום הלוהט עלול ליצור מראה קצת פחות לוהט. גם הפחד פן יגלה הפרטנר על גופנו ריח שאינו קוסמטי, מהונדס ומתקתק, יוצר חרדה בגללה חרפו נפשן רבות וטובות.

במחנה הבנים המצב מעודד יותר. בנות יודעות שאתם בהמות, אז שום ריח מזעיף פנים לא יגרור תגובה נגעלת מדי אם המצב חד פעמי בלבד. לעומת זאת, אם המילה "סבון" נשמעת לכם כמו עיר בפורטוגל - אהיה מופתעת אם תקיימו יחסי מין עם אישה אי פעם.

שפכו מים

בסופו של דבר, אם מתגברים על ה-OCD ומתמסרים לג'יפה, די כיף להתחבק ולהתעצל עם בחיר לבכם או סטוץ אקראי כששניכם רטובים ויכולים לסיים את הבצורת בכמה מדינות עולם שלישי. זה לא תמיד סקסי ומזמין, אבל בתנאים הנכונים גועל נפש שנעשה ביחד יכול להיות חמוד כייפי ומתוק ושאר מילות תואר מעוררות הקאה.

אז קדימה, צאו החוצה ותמצאו לכם פרטנר לגרור פנימה ולהזיע איתו, אבל רק אם האחיזה שלכם בסדינים איתנה - אחרי הכל, אתם עלולים להחליק ולשבור משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully