וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזתה לקצינה וסייעה למאמץ המלחמתי

שרון נובק

7.8.2007 / 16:57

בת 24 נעצרה בחשד שהתחזתה לקצינה במשך 5 שנים. היא קנתה דרגות ונשק דמה, נכנסה לבסיסים, הצטרפה לסיור סודי וסייעה לתותחנים

תושבת ירושלים בת 24 נעצרה היום בחשד שהתחזתה לקצינת צה"ל במשך חמש השנים האחרונות. על פי החשד, המתחזה נכנסה לבסיסי צה"ל, נהגה לישון בבתי החייל בערים שונות, ובמלחמת לבנון השניה אף הצטרפה ליחידת תותחנים ותרמה למאמץ המלחמתי.

מחקירת הצעירה עולה, כי לפני כחמש שנים השתחררה מצה"ל עקב אי התאמה לאחר 13 חודשי שירות. חלומה להיות קצינה נראה רחוק מתמיד, אבל אז החליטה להגשים אותו בעצמה. אבי בריקמן ראש צוות החקירה במשטרת ירושלים סיפר לוואלה! חדשות, כי לאחר שחרורה הצטיידה הצעירה במדים ודרגות סגן, ואף רכשה שני נשקי דמה מסוג M-16 במחיר 4,000 שקלים בחנות בעפולה. ברבות הימים, החליטה לקדם את עצמה, ורכשה דרגות סרן.

מהיחידה הסודית לקו הקדמי

במהלך השנים היא נהגה להתארח בבתי חייל שונים בארץ, התחזתה לקצינה לוחמת בתפקיד סמ"פ בחטיבת גבעתי, ויצרה קשר עם חיילים ששהו בהם. בעזרת הקשרים שיצרה, היא הצליחה להצטרף לחיילים בכניסתם לבסיסים צבאיים, וכך לא אותרה.

במלחמת לבנון השניה הגדילה לעשות, והצליחה להצטרף ליחידת תותחנים ששירתה בקו קדמי. שם גם הצליחה לגנוב מרעומים של תותח. במקרה נוסף הצליחה להכנס לבסיס יחידה סודית, ואף יצאה עם החיילים לסיור יחידתי בן יומיים.

לפני ימים אחדים גנבה הצעירה כרטיס נקודות זכאות לאנשי קבע מנגד שהכירה, כדי להשיג הוכחה נוספת להיותה קצינה. הנגד חשד בה, והתלונן למשטרה. בחקירתה במשטרת ירושלים, היא הודתה בכל המיוחס לה וגוללה את סיפורה. בתום החקירה שוחררה הצעירה לביתה בתנאים מגבילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully