וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין בית, אבל יש גביע

5.8.2007 / 10:23

סקוטלנד הביסה 3:9 את פולין וזכתה באליפות העולם בכדורגל לחסרי בית. מטרת המארגנים: לעורר את המודעות למצוקה ברחבי העולם

נבחרתה הלאומית של סקוטלנד בכדורגל ידועה כלוזרית גדולה, אבל חסרי הבית של אנשי החצאיות, דווקא הוכיחו אמש (שבת) כי הם קורצו מחומר מנצח כשהביסו 3:9 את הקולגות מפולין, בדרך לזכיה היסטורית באליפות העולם בכדורגל לחסרי בית. הטורניר נמשך שישה ימים, והתקיים בכיכר המרכזית של קופנהגן, דנמרק.

התחרות נערכה כדי לעורר את המודעות למצוקתם של מיליוני חסרי בית ברחבי העולם, ואת הגביע לקבוצה הזוכה העניק נסיך הכתר של דנמרק, פרדריק. בטורניר, המתקיים זו השנה החמישית, השתתפו 500 שחקנים מ-48 מדינות. כל קבוצה הורכבה משחקנים בני גיל שונה, וכללה שלושה שחקני שדה ושוער, ששיחקו 7 דקות בכל מחצית.

עכשיו הסקוטים יכולים לחזור לביתם, כלומר לארצם, שמחים וטובי לב. יש מביניהם שאפילו שמחים על מצבם האישי. "להיות הומלס זה הדבר היכ טוב שקרה לי", אמר דייויד דיוק, מאמן סקוטלנד לפני משחק הגמר, "זה עזר לי לשנות ולשפר את חיי". קפטן נבחרת אנגליה, נתן בראון, חיזק את דברי חברו לאי הבריטי כשהוסיף: "זה שאנחנו חסרי בית, לא אומר שאיננו יכולים לעשות משהו עם חיינו".

במקום השלישי בטורניר זכתה ליבריה אחרי שניצחה את דנמרק 5:11. זה לא היה קל לאפריקאים, ששיחקו ללא שחקנים מחליפים, אחרי שארבעה חסרי בית נטשו את הסגל. בשנה הבאה ייערך הטורניר במלבורן, אוסטרליה. תהיו בטוחים שאף נבחרת בעולם לא תגיע לשם בסגל חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully