וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית חירום פדרלית

11.9.2001 / 22:55

הנשיא בוש נמצא בבסיס מאובטח בנברסקה; סגן הנשיא צ'ייני והיועצת לביטחון לאומי רייס במקלטי הבית הלבן; שר ההגנה ראמספלד בפנטגון; הטיסות בשמי ארה"ב לא יתחדשו לפני מחר בצהריים

האחראית על התקשורת בבית הלבן, קרן יוז, פירטה במסיבת עיתונאים את הליך הבאתם למקום מבטחים של בכירי הממשל האמריקאי לאחר תחילת התקפת הטרור הבוקר.

היועצת קרן יוז אמרה כי הנשיא בוש נמצא במקום מבטחים סודי ומנהל משם את מצב החירום במדינה, מוקדם יותר פורסם כי הוא בבסיס חיל האוויר בנברסקה. סגן הנשיא, דיק צ'ייני, והיועצת לביטחון לאומי, קונדוליסה רייס, נמצאים במקום מאובטח במתחם הבית הלבן. עוד נמסר כי שר ההגנה, דונלד ראמספלד, לא נפגע ונמצא עדיין בפנטגון. מזכיר המדינה, קולין פאוול, עושה את דרכו מפרו חזרה לארה"ב. יוז אמרה כי השרות החשאי דאג להעביר את כל בכירי השלטון למקום מבטחים מיד לאחר התנגשות המטוס הראשון במגדלי התאומים.

היועצת אמרה שכל שדות התעופה נסגרו הבוקר לאחר הידיעות הראשוניות על התרסקות המטוסים וכל כלי הטיס שהיו באוויר קיבלו הוראה לנחות. עוד נאמר כי שדות התעופה ישארו סגורים לפחות עד מחר בצהריים. כל גופי הממשל החלו לפעול לפי תוכנית חירום כדי שהממשל ימשיך לתפקד. יועצת התקשורת אמרה כי הנשיא בוש הורה להקדיש את מירב המאמצים של סוכנויות המודיעין כדי למצוא ולהביא לדין את מי שעומד מאחורי התקפת הטרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully