וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנע מצלם לצלם את אחיו הנאשם בביהמ"ש

2.8.2007 / 15:28

עו"ד אבנר אשד דחף וחסם את צלם וואלה! שניסה לצלם את אחיו, החשוד בניצול מיני של סטודנטיות, אונס, מרמה ומעשים מגונים

עורך דין מנע היום בכוח מצלם עיתונות לצלם את אחיו הנאשם, תוך שהוא חוסם אותו בגופו ודוחף אותו, בבית משפט המחוזי בתל אביב. הבוקר הגיע צלם החדשות של וואלה! שרון בוקוב לסקר את המשפט המתנהל נגד אילן אשד, המואשם ב-12 אישומי אונס, ביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים.

כשנכנס בוקוב לאולם הדיונים, נתקל בעו"ד אבנר אשד, אחיו של הנאשם - שאינו מייצג אותו, שדרש ממנו לצאת מהאולם בטוענה השקרית כי הדיון נערך בדלתיים סגורות. רק בהתערבות קצין יחידת נחשון (יחידת הליווי של שירות בתי הסוהר), נשאר בוקוב באולם.

בתום הדיון, פנה בוקוב לצלם את הנאשם. כמקובל, עשה זאת רק לאחר שהשופטת יצאה מהאולם. אולם, עו"ד אשד קם לקראתו, חסם אותו בגופו, אחז בו ודחף אותו על מנת למנוע ממנו מלצלם את אחיו. לדברי בוקוב, גם לאחר שהוצא הנאשם מהאולם, גידפו אותו בני משפחתו של הנאשם.

הנאשם, אילן אשד, בן 50 מראשון לציון ועורך דין בעצמו, התחזה לפסיכיאטרית ולאוטיסט, במטרה לנצל מינית סטודנטיות תמימות, שחיפשו עבודה כמטפלות. הוא שכנע אותן להגיע לדירתו של "אוטיסט", הסובל, על פי התרמית, מהפרעות קשות בתפקוד המיני, להתפשט מולו, להתחבק עמו ולגעת באיבר מינו. משפטו מתנהל מאז חודש מרץ השנה.

ממשרדו של עו"ד אשד טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully