וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזה: 2 חמושים נהרגו מאש צה"ל

יוני מנדל

1.8.2007 / 9:53

על פי עדי ראיה, לפחות 30 טנקים, נגמ"שים ודחפורים פועלים באזור. חילופי אש בין כוחות צה"ל לגדודי עז א-דין אל קסאם

"לפחות שני חמושים נהרגו מאש צה"ל כתוצאה מפעילות קרקעית מוגברת בצפון הרצועה", כך מדווחות סוכנויות הידיעות הפלסטיניות. ההרוגים הם סעד סבאח, בן 22, מארגון החזית הדמוקרטית וכמאל סלאח, בן 19, פעיל חמאס. במקום ישנם מספר פצועים נוספים. כמו כן, מכרוז שפירסם חמאס, נטען שבשעה זו מתנהלים חילופי אש בין כוחות צה"ל לגדודי עז א-דין אל קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס.

סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" מדווחת, כי "החל משעות הבוקר המוקדמות נכנסו כוחות גדולים של צה"ל אל תוך שטח הרצועה. הפעילות מתבצעת בצפון הרצועה, ממערב לבית לאהיה, סמוך לאזור בו שכנה ההתנחלות [[דוגית]]".

לטענת הפלסטינים "לפחות 30 כלי רכב של הצבא, לרבות טנקים, נגמ"שים ודחפורים פועלים באזור, ועד כה נהרסו שטחים גדולים של חקלאות בפעולות החישוף של הצבא הישראלי". מהדיווחים עולה עוד שחיילי צה"ל פועלים במקום בצורה נקודתית ועד כה נעצרו מספר פלסטינים. הפלסטינים גם מאשימים כי כוחות צה"ל לא מאפשרים לשני אמבולנסים לחלץ את הפצועים מהמקום.

בצה"ל אישרו שבמקום מתקיימת משעות הבוקר פעילות של כוחות מחטיבת גולני לסיכול תשתיות טרור. לדברי צה"ל, "במהלך הפעילות זוהו שני מחבלים חמושים באזור הכוח. הם נורו ונפגעו". עוד נמסר שבמהלך העימותים עם החמושים נורה לעבר כוח צה"ל טיל נ"ט, אולם לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully