וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החיילים השחיתו קברים וכלאו ילדים"

גידי ויניש

31.7.2007 / 19:31

תושבי הכפר מראח בכאר טוענים כי במהלך פעילות צה"ל הלילה הושחתו קברים של פלסטינים ונכלאו ילדים. צה"ל: מצרים על הפגיעה בקבר

כוח צה"ל השחית קברים וכלא ילדים בבתים במהלך פעילותו בכפר מראח בכאר הלילה - כך, על פי עדויות פלסטינים תושבי הכפר. לדבריהם, החיילים נכנסו לכפר בסביבות השעה אחת בלילה והחלו לחפור בחצר של אחד הבתים הכפר. הפלסטינים טוענים כי החיילים השחיתו את הקברים עד שניתן היה לראות את הגופות שבתוך הקברים.

עדל שדיד, מנהל משרד התיאום והקישור הפלסטיני במקום, אמר לוואלה! חדשות כי במהלך פעילות הכוח, החיילים כלאו ארבעה ילדים בני ארבע למשך חמש שעות ברכב בכפר, וזאת מבלי שסיפקו להם אוכל או שתייה. על פי עדויות הפלסטינים, החיילים גם שברו כיסאות וזרעו הרס רב בגן ילדים בכפר.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה, כי "הכוח פעל בכפר נגד תשתיות טרור וכדי לאתר אמצעי לחימה. במהלך הפעילות חשף הכוח מקומות מסתור של מבוקשים ואמצעי לחימה בחדרים תת קרקעיים". עוד נאמר בתגובה, כי "במהלך גילוי מקומת המסתור של המחבלים, הופעלו אמצעים הנדסיים ובשלב מסוים התגלתה גופה. עם זיהוי הגופה, חדל צה"ל מפעילותו במקום, הציע באמצעות המנהל האזרחי סיוע בשיפוץ הקבר, והביע בפניהם צער על המקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully