וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כים לא הגיעו לדיון על תפקוד העורף

31.7.2007 / 12:07

ועדת ביקורת המדינה דנה הבוקר בדו"ח מבקר המדינה על העורף במלחמת לבנון השנייה. רק יו"ר הוועדה, ח"כ אורלב, טרח להופיע

דו"ח מבקר המדינה על היערכות העורף ב[[מלחמת לבנון השנייה]], שפורסם לפני כשבועיים, עורר בזמנו סערה משמעותית בכנסת. חברי כנסת מכל הסיעות מצאו לנכון להגיב למסמך החמור, ומערכות כלי התקשורת הוצפו בביפרים, פקסים ואי-מיילים. אפשר היה להתרשם שמצב העורף חשוב לחברי הכנסת.

הבוקר התברר כי הרושם הזה היה מוטעה לחלוטין. הוועדה לביקורת המדינה התכנסה כדי לדון באותו דו"ח חמור על תפקוד העורף במלחמה, אולם מבין 15 חברי הוועדה, רק חבר כנסת אחד מצא לנכון להגיע לדיון. מדובר ביו"ר הוועדה, חבר הכנסת זבולון אורלב (מפד"ל).

ארבעה עשר חברי הכנסת האחרים, שנעדרו מהדיון, הם: עמירה דותן, מיכאל נודלמן ועתניאל שנלר (קדימה); שלי יחימוביץ' ויורם מרציאנו (עבודה); מיכאל איתן ולימור לבנת (ליכוד); אבשלום וילן (מרצ); יעקב ליצמן (יהדות התורה); יצחק וקנין (ש"ס); חנא סוויד (חד"ש); אלחנן גלזר (גמלאים) וטאלב אל-סנע (רע"מ). הרשימה ה'מכובדת' הזו כוללת לא מעט ח"כים שמיהרו להזדעק לאחר פרסום הדו"ח.

חבר הכנסת אורלב אמר כי הוא חש "תמיהה" על כך שאף ח"כ מלבדו לא הגיע לדיון. לדבריו, "שוחחתי על כך עם מבקר המדינה במהלך הדיון, ודעתנו איננה נוחה מהדבר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully