וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תקראו לי ג'ודי

שי אילן

31.7.2007 / 12:04

גילויים על ג'ודית' ג'וליאני, אשת המועמד לנשיאות, מציגים אותה כקפריזית שמחזיקה ספר פרטי וקונה כרטיס טיסה לתיק שלה

עם התחממות המרוץ לנשיאות ארצות הברית, מתחיל להציץ, כצפוי, הרפש. בעיתונות האמריקאית עוסקים לאחרונה בדמותה השנויה במחלוקת ג'ודית ג'וליאני, אישתו השלישית של [[רודולף ג'וליאני]], המועמד הרפובליקני הבולט. הדיוקן של מי שעשויה להיות הגברת הראשונה, לא מחמיא, בלשון המעטה. היא מתוארת כהורסת משפחות: "היא הייתה זו שהתחילה עם רודי, שהיה אז נשוי. היא פנתה אליו במילות הערצה ונתנה לו כרטיס ביקור", אמר אחד הדיווחים.

אליוט קוקר, בעל מסעדה ומועדון סיגרים לשעבר בו נפגשו השניים, התבקש לשקר ולומר שהוא הכיר ביניהם רשמית. קוקר סירב והיום אין בינו לבין בני הזוג קשר. טוענים נגדה שהיא מחזיקה ספר במשרה מלאה. במטוסים, אומרת הרכילות, היא קונה כרטיס נוסף כדי להושיב לצידה את "בייבי לואי", תיק הלואי ויטון שלה. אחרי הפעם השנייה בה התגרשה היא התחילה לקרוא לעצמה "ג'ודית" במקום "ג'ודי". "בהיכל העירייה אסור היה לקרוא לה "ג'ודי", אחרת היא הייתה צורחת עלינו", אמר אחד מעוזריו של ראש העיר לשעבר.

הילרי קלינטון נדחפת

אחרי אירועי 11 בספטמבר, רודי וג'ודית היו כבר בני זוג. דיווח אחר שיכול להסב לג'וליאנים מבוכה הוא אודות התנהגותה של ג'ודית באירוע לציון שנה לפיגוע. הילרי קלינטון שנכחה במקום עמדה במעבר, ולפתע דחפו אותה ארבעה שוטרים שנכנסו למקום כמלוויה של ג'ודית ג'וליאני. לדברי עדי ראייה, קלינטון התפרצה בזעם וצעקה: "חוצפנית. מי היא חושבת שהיא"?

בצהובון האמריקאי ה"ניו יורק פוסט" אומרים שג'וליאני חושבת שהיא שייכת למשפחת המלוכה, ולכן חבשה כתר בחתונתה, בשנת 2003. "היא חושבת שהיא נסיכה", אמר עוזר לשעבר של רודי ג'וליאני. "לא מלכה, אבל המטרה שלה היא להיות מלכה. למען ההגינות יש לציין כי את עיקר החשיפה השלילית קיבלה ב"וניטי פייר", ירחון הידוע בהתנגדותו לבוש. חסידיה אומרים שהיא מתייחסת נהדר לילדיו של ג'וליאני ותמכה בו מאוד כשנלחם בסרטן הערמונית. כמו כן, ג'ודית מתנדבת במרכז לסיוע משפחתי בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully