וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים האמיתיים

אלון נירגד גיא

30.7.2007 / 14:06

אם עוד לא שכבתם עם אנג'לינה, או שאין לכם כסף לקנות, לפחות יש לכם את אלון נירגד גיא שילמד איך לחלום צלול. בדוק, זה עובד

הבנו כבר שהמטרה האמיתית של החופש הגדול היא לישון. אז זה הזמן האידיאלי לרכוש יכולת מדהימה בתחום החלימה, שמעטים מודעים לקיומה - היכולת לחלום חלום צלול.

מה זה לעזאזל חלום צלול?

חלום צלול הוא חלום שבו אתה מודע לכך שאתה חולם. אתה מוצא את עצמך מודע וערני לגמרי, בתוך עולם קסום ומדהים – שכולו פרי דמיונך. זה אומר שאתה יכול לעשות מה שבא לך. אתה התסריטאי, הבמאי והשחקן הראשי בסרט שאותו אתה יוצר תוך כדי השינה. כשתגיעו למצב שבו תוך כדי חלום אתם קולטים שאתם חולמים – תוכלו לעשות מה שבא לכם: לרוץ, לשתות, לעוף, להופיע מול אלפי אנשים ושהם ימחאו לך כפים, לחזור אחורה בזמן בכדי להלחם בנאצים, וגם לשיר דואט עם מרג'לס. אתם מוזמנים להגשים פנטזיות מיניות כמו לדוגמא לשכב עם אנג'לינה ג'ולי, לעשות אורגיה עם כוכבי השיר שלנו, ואפילו לשכב עם כתבים צעירים מוואלה!.

איך אשכרה אפשר לחצלל? (לחלום חלום צלול)

1. כתיבת יומן חלומות - מעתה, בכל בוקר כשאתם מתעוררים, תכתבו את כל החלומות שאתם זוכרים. יכול להיות שבהתחלה תזכרו רק שרכבתם על גמל. תכתבו את זה. זה עשוי להזכיר לכם פרטים נוספים. (הגמל הזה בכלל היה נאקה, וקראו לה ננסי). ככל שתקפידו יותר לכתוב את החלומות שלכם, כך תגיעו למצב שבו אתם זוכרים יותר חלומות, ובצורה חדה יותר. (הננסי הזאת אמרה לי שאני חייב להסתפר, ואני אמרתי לה שזה ממש לא מנומס מצדה להגיד לי דבר כזה). אם אתם קמים בבוקר, ולא עולה לכם שום זיכרון (אולי רק ריח מעורפל של גמל) אתם מוזמנים לבצע את הטכניקה הבאה: לפני השינה, אמרו לעצמכם בלב: "מחר בבוקר אני אזכור את החלומות שלי". חשוב שתדמיינו שזה באמת קורה. (זה אולי נשמע קצת מיסטי, או טיפשי אבל זה עובד כמו קסם) כשאתם מגיעים למצב שבו אתם זוכרים לפחות חלום אחד ארוך בכל יום, הגיע הזמן לעבור לשלב שתיים.

2. המשך כתיבת היומן + בדיקות מציאות -
הגיע הזמן להתחיל לבדוק אם אתם חולמים או לא. למה? כי אפשר לבצע בדיקות כאלו גם בזמן החלום, ואז תגלו שאתם חולמים. ככל שתבצעו יותר בדיקות מציאות ביום, כך יגדלו הסיכויים שתבצעו בדיקות כאלו בזמן החלום, ותגלו שאתם חולמים. הנה שתי בדיקות טובות:

א) מבחן ההיגיון. תשאלו את עצמכם האם הכל הגיוני סביבכם. אל תמהרו להגיד שהכל הגיוני, מפני שאז גם בחלום תגידו לעצמכם שהכל הגיוני ובכך תפסידו את ההזדמנות לגלות שאתם חולמים. האם הכל כשורה? מאיפה באתי לכאן? האם זה הגיוני שאני אהיה כאן כרגע? למה לעזאזל אני רוכב על גמל תלת דבשתי ביחד עם המורה שלי להיסטוריה מכיתה ג'? ננסי?

ב) מבחן השעון. תסתכלו על שעון ותבדקו האם הוא מתפקד כראוי. שעונים נוטים לעבוד בצורה מוזרה בחלומות. אם השעון שלכם עובד בצורה מוזרה – לדוגמא יושב בתוכו ננס חצי-שקוף שממלמל ביידיש ורוקד טראנס – אז שוב, כנראה שאתם חולמים.

כל העסק הזה של חלימה צלולה דורש קצת משמעת עצמית, אבל זה ללא ספק אחד מהדברים הכי מדהימים שקיימים בעולם הזה. (וגם ארטיק בטעם קיווי. זה אדיר). תאמינו לי שזה שווה את זה. ואם לא, אז אתם מוזמנים לתבוע אותי. בחלומות שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully