וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפדופיל כועס כי פרסמו את תמונתו

שי אילן

29.7.2007 / 14:07

משטרת סנטה מוניקה פרסמה את תמונתו של ג'ק מקלילן, פדופיל מוצהר שמנהל בלוג בו הוא מספר על סטייתו. מקלילן לא מרוצה

המשטרה בסנטה מוניקה שבקליפורניה פרסמה בצעד לא שיגרתי את תמונתו של ג'ק מקלילן באתר שלה, על אף שאינו מואשם בפשע כלשהו. מקלילן הוא פדופיל מוצהר, המנהל בלוג פדופילי. מקלילן מפרסם בבלוג שלו תמונות לא מיניות של ילדים, שצילם בפארקים ובאירועים שונים. הוא מפרסם גם את הפנטזיות שלו, ורשימות של אירועים בהם נמצא ריכוז גדול של ילדים. כך דווח ברשת CBS.

מקלילן אומר שהוא מעולם לא פגע מינית בילדים, אבל הוא מעוניין לעשות נפשות לפדופיליה, כדי שהטאבו סביבה לא יהיה כה חמור. הוא עורר גל של מחאה וחשש בקרב אימהות החוששות לילדיהן וילדותיהן. חלק מן האימהות הקימו לובי מתוך כוונה לעצור את מעשיו ופנו לשלטונות באזור לוס אנג'לס. הן מתוסכלות מן העובדה שאי אפשר לעצור אותו, וניסו להפעיל לחץ על המחוקקים להעביר תקנה שתאסור את פעילותו.

עד לפרסום התמונה גילו השלטונות אוזלת יד ואמרו שאין להם יכולת לעשות לו דבר, בגלל שלא עבר על חוק כלשהו. עם זאת, במשרד השריף המקומי רמזו שמקלילן נתון למעקב. "הייתי רוצה לדעת היכן הוא ומה הוא עושה, כי לדעתי הוא אדם מסוכן", אמר תומס סירקל ממשרד השריף.

מקלילן, שהתגורר בוושינגטון עבר לקליפורניה מחשש שנחשף, אבל גם משום שהיא מהווה מוקד משיכה לילדים ובזכות מזג האוויר החמים. כעת, אחרי פרסום תמונתו, תיאור מכוניתו ומספר הרישוי שלה, הוא אומר שחייו בסכנה. הפדופיל מחה באתר שלו על החשיפה, ואיים לתבוע את משטרת סנטה מוניקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully