וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: העמדה הרשמית - החטופים בחיים

יוני מנדל

29.7.2007 / 11:24

נשיא המדינה התייחס לפרסום בעיתון לבנוני אתמול, כי אחד החטופים מת. מיקי גולדווסר: מדובר בניסיון ציני לשחק ברגשות משפחות החטופים

"העמדה הרשמית שלנו עודנה שהחיילים החטופים אהוד גולדווסר ואלדד רגב בחיים". כך אמר הבוקר נשיא המדינה שמעון פרס ל"קול ישראל" במהלך סיור בבסיס הקליטה והמיון של צה"ל (בקו"ם). לדברי פרס, "העמדה הרשמית לא עומדת להשתנות בשל פרסום בעיתון ערבי זה או אחר".

מיקי גולדווסר, אמו של החייל החטוף אהוד גולדווסר, התייחסה הבוקר בקול ישראל לדיווחי העיתון א-נהאר. לדבריה, "מדובר בניסיון ציני לשחק ברגשות משפחות החטופים". עם זאת, גולדווסר יודעת היטב מה נדרש על מנת לשחרר את בנה ולפיכך היא קראה לממשלה "לעשות צעדים נועזים ויצירתיים על מנת להביא לשחרורם של הבנים".

גם קרנית גולדווסר, רעייתו של אהוד, התייחסה לדיווחי העיתון. בראיון לגלי צה"ל אמרה גולדווסר, כי "לצערי הרב, אני רגילה כבר. הם לא מצליחים לשחק ברגשות שלי, ואני יודעת שהם לא יתנו אינפורמציה סתם בעיתונים". רעייתו של החייל החטוף אף טענה שהיא "מכירה את מישל עאון ולכן הדבר הזה הוא לא שווה בעיניי".

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר אמש, כי "שני השבויים הישראלים ישוחררו רק באמצעות משא ומתן עקיף דרך צד שלישי שיוביל לעסקת שבויים כוללת, ולא דרך שום אמצעי אחר". נסראללה אמר את הדברים בכינוס מיוחד של התנועה בעיירה בינת ג'בייל בדרום לבנון לציון "שנה לניצחון במלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully