וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזי כהן מתכנן: רכבל סובב שרון

אורי חודי

27.7.2007 / 17:53

סגן ראש עיריית רעננה הגה תוכנית לרכבל, שייצא מחוף הים בהרצליה, יעבור דרך מקומות הבילוי בשרון ויסתיים בכוכב יאיר

תארו לעצמכם מסע קניות ובילויים ברחבי השרון, בלי להזיז את האוטו מהחניה ובלי להיתקע בפקקי תנועה. אפשרות לניידות ללא הפרעה מקניון לקניון, עם נוף נהדר של ערי השרון ממבט הציפור. נשמע דמיוני? לא על פי סגן ראש עיריית רעננה, עוזי כהן, שהגה לאחרונה תכנית חדשה לשיפור הניידות באזור השרון ומתן פתרון לבעיות התנועה המעיקות על ידי הקמת רכבל שינוע בכל אזור השרון.

"במקום לסלול דרכים חדשות, לכרות מנהרות מסובכות, ולהפקיע שטחים", אומר כהן, "נבנה רכבל שאינו דורש את כל זה. הרכבל ייצא מחוף הים בהרצליה, יעבור דרך ערי השרון, ויעצור בדרך במקומות בילוי עיקריים. תהיה תחנה בכל קניון מרכזי, וגם בבית החולים מאיר. התכנית לא דורשת הפקעות שטח כי מדובר רק בעמודי הרכבל".

על פי כהן, ניתן לבצע את הרכבל בתפר שבין הערים כדי למנוע בעיות שונות, והרכבל יעבור במסלול שיכלול את הערים הרצליה, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ודרך היישוב כוכב יאיר-צור יגאל. כהן מספר כי הוא עובד כבר זמן רב על התכניות לפרויקט הרכבל וכי כבר הציע אותו ליזמים שונים.

אם אמנם תכנית מהפכנית זו תצא אל הפועל, נוכל לצאת מכוכב יאיר, לעצור בדרך לקנות קרם שיזוף בקניון ערים בכפר סבא, להצטייד במים בקניון רננים ולהגיע לחוף הים בהרצליה, וכל זאת מבלי להיתקע אפילו לרגע בפקקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully