וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטת נחקרה בחשד להפרת אמונים

שרון נובק

26.7.2007 / 0:22

שופטת בית משפט השלום בת"א דליה מארק הורנצ'יק נחקרה אתמול בחשד שמינתה עו"ד המקורב אליה לכונס נכסים בעת שרשיונו הוקפא

שופטת בית משפט השלום בתל אביב דליה מארק-הורנצ'יק נחקרה אתמול במשטרה בשל חשד להפרת אמונים. עורך הדין גד פרנקל החשוד גם הוא במעורבות בפרשה הובא בפני שופט בית משפט השלום בראשון לציון אתמול להארכת מעצר.

על פי החשד השופטת הורנצ'יק מינתה את עו"ד פרנקל לתפקיד כונס נכסים, בתיק שבו דנה, בזמן שרשיונו היה בהקפאה בשל אי סדרים בעבודתו באותו תיק. פרנקל חשוד ששילשל לכיסו קרוב ל-4 מיליון שקלים מתיק הכינוס, הוא נעצר ומעצרו הוארך היום בבית משפט השלום בראשון לציון.

בעבר ייצג פרנקל אדם שמכר לשופטת דירה במחיר מופחת. המשטרה בודקת קיומם של קשרים שהשניים ניהלו מחוץ לכתלי בית המשפט. וכמו כן, נבדק חשד שפרנקל חתם לשופטת על ערבות למשכנתא. הורנצ'יק הודיעה על יציאה לחופשה.

מזוז עודכן בנוגע לחקירה

עו"ד קנת מן, המייצג את השופטת, אמר כי היא פעלה ללא פגם וכמתבקש מתפקידה. לדבריו, לאור הטענות, מקבלת השופטת את הצורך בבירור הנדרש ולפיכך היא משתפת פעולה עם החקירה באופן מלא. עו"ד מן הוסיף כי הורנצ'יק תישאר בחופשה עד לתום החקירה בעניינה.

מהנהלת בתי המשפט נמסר כי החקירה נודעה להם לפני 10 ימים וכי הם לא השעו את השופטת בשל צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה ועל מנת שלא לפגוע בחקירה. הם הוסיפו כי הדבר נעשה בתיאום עם היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז.

דליה מארק-הורנצ'יק, בת 55, היא בעלת תואר שני במשפטים ועורכת דין מאז 1978. ב-1995 מונתה לכהונת שופטת בבית משפט השלום במחוז תל אביב. מפרסומים בתקשורת על פסקי דינה עולה כי מארק-הורנצ'יק ידועה באדיבותה ובמזגה הסבלני. היא זכתה לשבחים על רצינותה ועל שהיא נוטה למנוע סחבת מיותרת בדיוני בית המשפט, הנחשב לעמוס בבתי המשפט בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully