וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע שנאה נגד הורי מדלן מק'קאן

שי אילן

26.7.2007 / 16:40

אתר העיתון המקומי באזור מגוריהם נאלץ לסגור לתגובות את הכתבות עליה, בגלל מאות תגובות המאשימות את ההורים בהזנחה

אתר העיתון "לייסטר מרקיורי" בעיר מגורי משפחת מק'קאן נאלץ לסגור לתגובות את כל הכתבות אודות מדלן מק'קאן שנחטפה לפני מספר חודשים. זאת משום שבשבועות האחרונים החל מסע שנאה אינטרנטי נגד הורי הילדה. האתר קיבל מאות תגובות הקוראות להעמיד לדין את ההורים. חלק מהתגובות מאשימות את ההורים ברשלנות, בגלל שהשאירו את הילדה לבד בדירת הנופש בעת שאכלו ארוחת ערב, כך מדווח היום ה"דיילי מייל".

עורך ה"לייסטר מרקיורי" אמר: "חלק מהאנשים אומרים דברים נוראים ומעליבים על משפחת מק'קאן. הם מפציצים את האתר שלנו בתגובות ולא הייתה לנו ברירה אלא לחסום לתגובות את ההודעות על המשפחה".

אבי המשפחה, גרי מק'קאן נסע לאחרונה לארצות הברית, שם מארחות אותו הרשויות להגנה על הילד. הוא אמר בתגובה לביקורת שהיא פוגעת ואינה מסייעת. בראיון לרשת ABC הגן מק'קאן על החלטת המשפחה להשאיר את שלושת הילדים בדירת הנופש: "היינו במרחק 50 מטר, במקום בו יכולנו לראות את הדירה. זה היה כמו לשבת בקצה הגינה שלנו, ולא חשבנו שיש צורך בבייבי סיטר".

הוא הוסיף שנמסר לו שהאופן בו הוא ואשתו נהגו היה חוקי, ושאין כוונה לתבוע אותם על הזנחה. התביעה הציבורית בבריטניה כבר הודיעה שאין בכוונתה להגיש נגד ההורים תביעה. האב שאמור לחזור לפורטוגל דיבר גם על תחושת האשמה שלו, אבל אמר שמה שהמשפחה עשתה "היה לכל היותר בגדר נאיביות" והוסיף שאין לשכוח שהפושע האמיתי עדיין חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully