וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדור הרכילות - גרסת הספארי

ספי קרופסקי

24.7.2007 / 13:55

הקיץ החם משפיע גם על תושבי הספארי ברמת גן. הטמפרטורות עולות, ובהתאם - גם ההורמונים. ערוץ הרכילות - הגרסה השעירה

בהתאם לחודשי הקיץ החמים, גם לתושבי הספארי השעירים ברמת גן מאוד חם. ובאופן טבעי, כשהטמפרטורות עולות, המתח גובר ומביא עמו מספר סיפורי רכילות עסיסיים על הדיירים הכי לוהטים בעיר. תרתי משמע. קבלו את מדור הרכילות, הגרסה החייתית:

בראש המהדורה שלנו, ממש חם מהתנור, או ליתר דיוק מבית הציפורים: שני כפנים זכרים שחיים במתחם כבר שנים, החליטו דווקא השנה לצאת מהארון. השניים החלו מטפחים את הקן ובד בבד גם את הזוגיות. לא אחת ניתן לראותם מגלים חיבה ואהבה זה לזה ומתעלמים מהסביבה כמו בירח דבש. הכפנים הוורודים הם עופות דרום אמריקאים הנמצאים בסכנת הכחדה, אך עד כה עובדי הספארי לא הצליחו למצוא עבורם נקבה. לעת עתה, נראה שהם מסתדרים יופי ביחד.

מאורע משמח נוסף ארע בחצר הבבונים. זה זמן רב שלא היו המלטות בחצר - שבע שנים חלפו מאז עוקרו הזכרים השליטים וסורסו הנחותים. בחצר נמצאים כיום שני שליטים- נינו וסטינג ולכל אחד מהם נקבות משלו. סאמר נקבה בת שבע והאחרונה שנולדה בחצר, נמנית על הנקבות של סטינג. לפני כשבוע היא המליטה, וסטינג מסתובב בחצר גאה מאושר וזקוף קומה. הבעיה היא שהוא לא יודע ש...הילד לא שלו. סטאר הצעיר בן התשע, הוא הזכר היחיד שלא עוקר או סורס והוא למעשה האב המאושר!

ובינתיים בממלכת הגורילות

הדיווח האחרון מגיע מחצר הגורילות. לפני כחודשיים המליטו שתי הנקבות אניה ואלי. כל אותה העת המתינו המטפלים דווקא להמלטה של ליה שהיא הנקבה הבוגרת בחצר. כבר בחודש ספטמבר אשתקד היא החלה להתנהג באופן מוזר כאשר החלה להתקרב ללוקאס, הזכר השליט. המטפלים, שחשדם התעורר, החליטו לבצע בדיקת הריון. לאחר שהתוצאה הייתה חיובית, הם ערכו בדיקה גם לשתיים האחרות שהצביעו על הריון.

מאז חודש ספטמבר חלפו אחד עשר חודשים (הריון של גורילות נמשך כ-9 חודשים). בטנה של ליה הולכת וגדלה, עטיניה מלאי חלב, אבל תינוק – אין. ככל הנראה, מדובר בתופעה מוכרת של "הריון מדומה". ליה, שחשה בהורמוני ההריון של חברותיה, רצתה לשמר את מעמדה, והרצון העז הוביל את המוח והגוף להתנהג כבהריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully