וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלטת גלעד שליט: הישג של אביו וביילין

24.7.2007 / 9:50

4 ימים לפני פרסום קלטת הקול של גלעד שליט, נפגשו אביו וח"כ ביילין עם שר החוץ הנורבגי. השר העביר הבקשה לנציג חמאס חאלד משעל

נסיעה חשאית לנורבגיה של ח"כ יוסי ביילין (מרצ) ונעם שליט, היא שהובילה לפרסום קלטת הקול של גלעד שליט לפני כחודש. בגלי צה"ל דווח, כי ארבעה ימים לפני פרסום הקלטת נפגשו שליט וביילין עם שר החוץ הנורבגי וביקשו ממנו שיילחץ על חמאס למסור אות חיים מגלעד, שיתן מידע לגבי מצבו הבריאותי.

יומיים לאחר פגישתם, נפגשו בדמשק שגריר נורבגיה וראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל. השגריר העביר את הבקשה למשעל, שדחה אותה בתחילה והסתפק בלהבטיח כי שליט במצב טוב. עם זאת, יום לאחר הפגישה פורסמה קלטת השמע.

בקלטת שפרסם חמאס נשמע שליט אומר "אמא ואבא, אחותי ואחי, חבריי בצה"ל, אני מוסר לכם מתוך הכלא דרישת שלום ואת געגועיי לכולכם". "עברה עליי שנה שלמה בתוך הכלא, ועדיין מצבי הבריאותי מדרדר ואני חייב באשפוז ממושך בבית החולים. אני מצטער על חוסר ההתעניינות של הממשלה הישראלית וצה"ל בעניין שלי ואי הענותם לדרישות כתאיב אל איסלם. זה ברור שהם צריכים להיענות לדרישות האלו כדי שאני אשתחרר כבר מהכלא, ובמיוחד שאני הייתי במבצע צבאי מתוך הוראה צבאית ולא הייתי סוחר סמים".

עוד נאמר בקלטת: "כמו שיש לי הורים, אמא ואבא, גם לאלפי העצירים הפלסטינים יש אמהות ואבות שחייבים להחזיר להם את בניהם. יש לי תקווה גדולה בממשלתי שתתעניין בי יותר ותיענה לדרישות אל מוג'הדין. הרב"ט גלעד שליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully