וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביניש מכחישה: לא תקפתי את אולמרט

22.7.2007 / 13:37

זאת בהמשך להתבטאות מקורביה: אולמרט מהלך אימים על העליון. רה"מ בישיבת הממשלה הבוקר: לא מעוניין בוויכוח עם השופטים

"הדברים שפורסמו מפי מקורב לנשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש לא נאמרו על-ידה, לא בידיעתה ולא על דעתה, ולא ידוע מיהו "המקורב" שאמר את הדברים" - כך נמסר הבוקר מדוברות בתי המשפט.

ההכחשה מתייחסת לפרסום אתמול ב-ynet, לפיו מקורבי הנשיאה ביניש תקפו את ראש הממשלה אהוד אולמרט, ואמרו כי "אולמרט מהלך אימים על בית המשפט העליון". על פי הודעת בית המשפט, עמדת ביניש לא נתבקשה לפני הפרסום.

בג"ץ הודיע למדינה בחודש מאי השנה כי עליה למגן את כל הכיתות עד לתחילת שנת הלימודים הקרובה. בשבוע שעבר נדחתה בקשת המדינה לדון מחדש בסוגית המיגון. במהלך סוף השבוע, תקף אולמרט את בית המשפט העליון וטען כי "לא בית המשפט יחליט היכן למגן וכמה למגן". הוא הוסיף, כי זו החלטה של הממשלה, ואם הממשלה טועה - ניתן להחליפה.

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר, חזר ראש הממשלה על ביקורתו ואמר כי "הממשלה ורק הממשלה היא הגורם שצריך לקבל החלטות לגבי קביעת סדרי עדיפויות". אולמרט הוסיף כי "אין הוא רוצה לפתוח בוויכוח עם השופטים, אך יש לקחת בחשבון את המלצותיהם של גורמי הביטחון".

בעקבות דברי אולמרט בסוף השבוע תקפו מקורבי ביניש ואמרו: "האמירות האחרונות הן חלק מהשתלחות של אולמרט, דיכטר ושר המשפטים פרידמן". על פי דברי המקורבים כפי שהובאו ב"ידיעות אחרונות", אולמרט רוצה להרוס את המערכת הזו כי היא תצטרך להחליט בענייניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully