וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוגלגים כמרקחה: הארי פוטר כבר כאן

21.7.2007 / 15:39

לוע הארי: מכירת הספר השביעי בסדרה שעוקבת אחר מעללי הקוסם הצעיר נחגגה בהיסטריה המונית ברחבי העולם. כנסו, אין ספוילרים

זה קרה הלילה: הארי פוטר השביעי יצא לאוויר העולם. הכוונה כמובן, היא לספר השביעי בסדרת הספרים של ג'יי קיי רולינג שמכירתו החלה בו זמנית בכל רחבי העולם, בשעה 02:00 לפנות בוקר שעון ישראל.

בארץ, מאות בני אדם הגיעו לנמל תל אביב אמש, להפנינג השקה מיוחד לספר בחסות רשת סטימצקי. רשת צומת ספרים גם היא חוגגת את השקת הספר בחנות הרשת בגעש. עוד ציינו ברשת, כי כבר 4,000 קוראים מקומיים הספיקו להזמין את הספר החדש. בקול ישראל דווח, כי בשל הלחץ הרב שהפעיל הקהל במקום, אנשי סטימצקי הפרו את האמברגו והחלו במכירה 3 דקות שלמות לפני הזמן המיועד.

אלי ישי (ש"ס), שר התעשיה המסחר והתעסוקה, יצא נגד התכניות לערוך את אירועי ההשקה של הספר בערב שבת. ישי הודיע שהוא מתכוון להטיל קנסות ואף להגיש כתבי אישום נגד סוחרים שיעבדו בשבת וימכרו את הספר.

אנחנו לא לבד בפוטרמאניה

לא רק בנמל תל אביב, גם ברחבי העולם חגגו את יציאתו של הארי פוטר השביעי לאוויר העולם. בלונדון נאספו כ-5,000 אוהדי הארי בתור שהחל לפני ימים אחדים, כדי להיות הראשונים לקנות את הספר 'הארי פוטר ורוחות המוות'.

תוך שעתיים נרכשו בבריטניה יותר ממאה אלף עותקים של הספר. קצב המכירה עמד על כ-15 ספרים בשנייה. אתר האינטרנט 'אמזון' דיווח, כי קיבל מראש הזמנות לרכישת 2.2 מיליון עותקים. 12 מיליון עותקים כבר הודפסו לשיווק בארצות הברית בלבד. ששת הספרים הראשונים בסדרה נמכרו ב-325 מיליון עותקים ברחבי העולם.

רולינג, שהפכה למולטי מיליונרית בזכות סדרת הספרים המצליחה, משיקה את הספר בלונדון, שם היא קוראת מספרה ל-500 ילדים שזכו במשימת כתיבה. הספר השביעי, ששמו באנגלית הוא : "Harry Pottter and the Deathly Hallows”, מתאר את שנתו האחרונה של הקוסם האגדי בבית הספר לקוסמים הוגוורטס.

בתוך כך, משטרת פקיסטן הודיעה כי מנעה פיגוע שתוכנן להתבצע בקראצ'י במהלך אירועי מכירת הספר החדש. מפכ"ל המשטרה המקומית סיפר כי אלמוני טלפן והודיע על מכונית תופת שמוצבת במקום. במכונית נמצאו עשרה קילוגרמים של חומר נפץ, והמכירה נדחתה בשעות אחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully